Ventetøj inkl bher: Sælges billigt.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
10. juni 2012

Mor til matilde og gustav

StineL skriver:

Er du interesseret ??

hvad skal du have for de pæne bukser fra mamalious? og hvad str bruger du normalt i bukser er bare i tvivl om de evt er for små bruger 40-42 normalt.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. juni 2012

Mor til lille Matilde skriver:

hvad skal du have for de pæne bukser fra mamalious? og hvad str bruger du normalt i bukser er bare i tvivl om de evt er for små bruger 40-42 normalt.

og evt den blå kjole og buksen hvad er pris på dette sammen inkl porto?

Anmeld

10. juni 2012

StineL

og evt den blå kjole og buksen hvad er pris på dette sammen inkl porto?

Umiddelbart tror jeg, at de vil passe dig. Det var i hvert fald den størrelse jeg var, da jeg var gravid

Jeg forestiller mig 50 kr. for bukserne og 30 kr. for kjolen. Porten blever 30 kr. hvis det kun er bukserne og 40 kr. for begge ting. Dvs enten 80 kr. eller 120 kr.

Hvad siger du til det??

Anmeld

10. juni 2012

StineL skriver:

Umiddelbart tror jeg, at de vil passe dig. Det var i hvert fald den størrelse jeg var, da jeg var gravid

Jeg forestiller mig 50 kr. for bukserne og 30 kr. for kjolen. Porten blever 30 kr. hvis det kun er bukserne og 40 kr. for begge ting. Dvs enten 80 kr. eller 120 kr.

Hvad siger du til det??

skal vi så ikke dele porto også jeg får begge dele til 100kr inkl?

Anmeld

10. juni 2012

skal vi så ikke dele porto også jeg får begge dele til 100kr inkl?

har du solgt den sorte/hvide nederdel eller ville jeg måske gerne have den med i stedet for kjolen;-)

Anmeld

10. juni 2012

StineL

har du solgt den sorte/hvide nederdel eller ville jeg måske gerne have den med i stedet for kjolen;-)

Nej den er stadig til salg Jeg vil dog gerne have 70 kr. for nederdelen, da den har været en del dyrere og er i rigtig fin stand. Så bliver det 160 kr. i stedet for de 120 kr. Jeg tror godt at alle 3 ting kan indeholdes i de 40 kr.s porto så hvis du har lyst kan vi godt sige 170 kr. for det hele inkl. porto. Så får du kjolen med for en 10'er

Anmeld

11. juni 2012

StineL skriver:

Nej den er stadig til salg Jeg vil dog gerne have 70 kr. for nederdelen, da den har været en del dyrere og er i rigtig fin stand. Så bliver det 160 kr. i stedet for de 120 kr. Jeg tror godt at alle 3 ting kan indeholdes i de 40 kr.s porto så hvis du har lyst kan vi godt sige 170 kr. for det hele inkl. porto. Så får du kjolen med for en 10'er

hvordan er nederdelen i str i forhold til min str? og er det en graviditets nederdel?

Anmeld

11. juni 2012

StineL

hvordan er nederdelen i str i forhold til min str? og er det en graviditets nederdel?

Ja det er en graviditetsnederdel

Jeg passede både bukser og nederdel. Så syntes den passer meget godt til størrelsen

Anmeld

12. juni 2012

StineL skriver:

Ja det er en graviditetsnederdel

Jeg passede både bukser og nederdel. Så syntes den passer meget godt til størrelsen

skal vi sige 150kr inkl porto og alle 3 dele?

Anmeld

12. juni 2012

StineL

skal vi sige 150kr inkl porto og alle 3 dele?

Det er simpelthen for lidt. I forvejen fik du kjolen med for kun 10 kr

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.