Den rette tid??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. april 2009

Carl-Emil's mor

Diana... skriver:

Altså her svæver vi stadig rund i en lyserød sky og er ny forelsket og håber da at vi bliver ved med det.

Selvfølgelig håber man da det

Hvor lang tid var i sammen før i blev gravide??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. april 2009

LotteGabriella

Diana... skriver:

Altså her svæver vi stadig rund i en lyserød sky og er ny forelsket og håber da at vi bliver ved med det.

det synes jeg bare er dejligt

men der er desværre forskel på hvor langtid folk er forelsket i hinanden.....og mange kan ikke se udover den følese (har selv været der) og føler at der mangler noget, når forelskelsen forsvinder!

Men jeg er bare glad for at der også er mange der er forelsket hele livet

Anmeld

26. april 2009

Diana...

Shalmi skriver:

Selvfølgelig håber man da det

Hvor lang tid var i sammen før i blev gravide??

vi havet været sammen i et halvt år da jeg blev gravid og vi havet prøvet i 3 måneder så vi gik i gang da vi havet været sammen i 3 måneder så en måned kortere end jer.

Jeg synes man skal gøre det hvis man er sikker på hinanden og hvis man gerne vil de så har tiden man har været sammen ikke noget med det at gøre, men hvis man er i tvivl så vent en måned el to eller længer og tænk over det til man slet ikke er i tvivl om at nu man klar

Anmeld

26. april 2009

Diana...

LotteGabriella skriver:

det synes jeg bare er dejligt

men der er desværre forskel på hvor langtid folk er forelsket i hinanden.....og mange kan ikke se udover den følese (har selv været der) og føler at der mangler noget, når forelskelsen forsvinder!

Men jeg er bare glad for at der også er mange der er forelsket hele livet

Det har du så evigt ret i jeg har os selv været der i mange mange år. men jeg synes ikke man kan sige man skal vente til den lyserøde sky og ny forelskelsen er væk, for den bliver forhåbenligt i de fleste tilfælde der vil jo altid være op og ned ture men jeg synes bare det er så vigtigt at man gør noget for at holde den gnist i live hvis man vil den mand.

Knus Diana

Anmeld

26. april 2009

Carl-Emil's mor

virkelig mange gange tak for jeres "samtale" og svar

Er skønt at læse og føle alle føleserne inden i..

Vi snakkede så sent som i eftermiddags omkring det med at det er vigtigt at huske hinanden og ikke glemme sig selv eller forholdet og selvom at det bliver svært første gang barnet skal passes vil det helt sikker gavne.. og vi snakkede også om at grunden til mange måske ikke holder er at der ikke er støtte nok til hinanden og man ikke husker fortsat at gøre ting uden barnet alene og sammen...

Anmeld

26. april 2009

Diana...

Shalmi skriver:

virkelig mange gange tak for jeres "samtale" og svar

Er skønt at læse og føle alle føleserne inden i..

Vi snakkede så sent som i eftermiddags omkring det med at det er vigtigt at huske hinanden og ikke glemme sig selv eller forholdet og selvom at det bliver svært første gang barnet skal passes vil det helt sikker gavne.. og vi snakkede også om at grunden til mange måske ikke holder er at der ikke er støtte nok til hinanden og man ikke husker fortsat at gøre ting uden barnet alene og sammen...

Det er os min mening og tror os det er derfor der er så mange der går fra hinanden. man glemmer og lege kæreste men det er jo ligesom det der fik det lille barn til verden så jeg synes os det vigtigt at gøre alt for at få tid til at lege kæreste.

Opdater os gerne når i beslutter hvad i vis så vi kan heppe på det ene el det andet.

Knus Knus

Anmeld

26. april 2009

LotteGabriella

Diana... skriver:

Det har du så evigt ret i jeg har os selv været der i mange mange år. men jeg synes ikke man kan sige man skal vente til den lyserøde sky og ny forelskelsen er væk, for den bliver forhåbenligt i de fleste tilfælde der vil jo altid være op og ned ture men jeg synes bare det er så vigtigt at man gør noget for at holde den gnist i live hvis man vil den mand.

Knus Diana

det har du ret i.....men tror nu nok hun ved hvad jeg mener jeg skrev jo også at de skulle prøve at ha' en almindelig hverdag sammen....de bor jo ikke sammen endnu, så det skal da også lige prøves af!

Men ja man skal da altid kæmpe for at holde gnisten i live.....og det kan gå både op og ned, men det vigtigste er at man er ærlige og elsker og respekterer hinanden, så skal det sgu nok gå

Anmeld

26. april 2009

4xGreve

Velkommen til...
At høre din histori kan jeg nemt sætte mig ind i...
Min mand er idag 28 og jeg bliver selv 20 om lige knap 1 uge.
Da vi gik hen og blev gravide havde vi blot kendt hinanden i 1 1/2 månede, vi mødte en masse modgangog vores lille pige blev født 3 måneder for tidligt, vi er stadig lykkeligt sammen den dag idag..
Jeg er af den mening at det faktisk gør mange ting letter at får børn tidligt i forholdt, og det at man har været sammen i 10år er ingen garanti for at man kan finde ud af at være forældre sammen...
Dog vil omgivelserne nok ikke kunne forstå jer, men husk det er jeres valg..
Hvis det var mig vil jeg springe ud i det med begge ben, og håbe på at det hele nok skal gå, for det gør det meste med lidt vilje, en masse arbejde, og en helt masse tro og kærlighed...

Anmeld

27. april 2009

Carl-Emil's mor

Diana... skriver:

Det er os min mening og tror os det er derfor der er så mange der går fra hinanden. man glemmer og lege kæreste men det er jo ligesom det der fik det lille barn til verden så jeg synes os det vigtigt at gøre alt for at få tid til at lege kæreste.

Opdater os gerne når i beslutter hvad i vis så vi kan heppe på det ene el det andet.

Knus Knus

Dejligt at jeg ikke er helt bag om dansen alligevel

Det skal jeg nok gøre Knus

Anmeld

27. april 2009

Carl-Emil's mor

WiitrioeN skriver:

Velkommen til...
At høre din histori kan jeg nemt sætte mig ind i...
Min mand er idag 28 og jeg bliver selv 20 om lige knap 1 uge.
Da vi gik hen og blev gravide havde vi blot kendt hinanden i 1 1/2 månede, vi mødte en masse modgangog vores lille pige blev født 3 måneder for tidligt, vi er stadig lykkeligt sammen den dag idag..
Jeg er af den mening at det faktisk gør mange ting letter at får børn tidligt i forholdt, og det at man har været sammen i 10år er ingen garanti for at man kan finde ud af at være forældre sammen...
Dog vil omgivelserne nok ikke kunne forstå jer, men husk det er jeres valg..
Hvis det var mig vil jeg springe ud i det med begge ben, og håbe på at det hele nok skal gå, for det gør det meste med lidt vilje, en masse arbejde, og en helt masse tro og kærlighed...

Tak for din velkomst og rigtig mange gange tillykke med jeres lille prinsesse...

Nej du har præcis ret i det med at der ingen garanti er for at man kan være forældre sammen selvom man har været sammen i 10 år, men alligevel tænker min hjerne at man jo kender hinanden på nogle andre punkter, men så alligevel kan man jo udvikle endnu flere punkter sammen når man er relativ ny i forholdet

Det med omgivelserne har vi allerede snakket en del om, for en af hans bedstevenner vil absolut ikke være far og hans kæreste har plaget om det igennem lang tid nu.. Vi har dog begge relativ unge forældre, hans mor og far er begge 48, min mor er 45 og far 44 og ingen af dem havde kendt hinanden vildt længe..

Vi snakkede også meget omkring det med at hans forældre er sammen den dag idag og mine ikke er..
Men tror at vi står stærkere end min mor og far fordi vi har meget samme holdning til vores jobs og til hvordan børn skal ha deres opvækst osv og at arbejdet IKKE kommer før familien, er sikker på at det var der min mors og fars film knækkede hvilket min mor også langt hen af vejen siger det var så er altid rart at man ligesom er relativt enige, men alligevel kan det jo sagtens ændre sig

Men ved hvordan han er på arbejde og hvordan han agere og han ved hvordan jeg er og vi har arbejdet sammen 6 måneder før vi blev kærester så

Ha en skøn dag alle sammen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.