WiitrioeN skriver:
Velkommen til...
At høre din histori kan jeg nemt sætte mig ind i...
Min mand er idag 28 og jeg bliver selv 20 om lige knap 1 uge.
Da vi gik hen og blev gravide havde vi blot kendt hinanden i 1 1/2 månede, vi mødte en masse modgangog vores lille pige blev født 3 måneder for tidligt, vi er stadig lykkeligt sammen den dag idag..
Jeg er af den mening at det faktisk gør mange ting letter at får børn tidligt i forholdt, og det at man har været sammen i 10år er ingen garanti for at man kan finde ud af at være forældre sammen...
Dog vil omgivelserne nok ikke kunne forstå jer, men husk det er jeres valg..
Hvis det var mig vil jeg springe ud i det med begge ben, og håbe på at det hele nok skal gå, for det gør det meste med lidt vilje, en masse arbejde, og en helt masse tro og kærlighed...
Tak for din velkomst og rigtig mange gange tillykke med jeres lille prinsesse...
Nej du har præcis ret i det med at der ingen garanti er for at man kan være forældre sammen selvom man har været sammen i 10 år, men alligevel tænker min hjerne at man jo kender hinanden på nogle andre punkter, men så alligevel kan man jo udvikle endnu flere punkter sammen når man er relativ ny i forholdet

Det med omgivelserne har vi allerede snakket en del om, for en af hans bedstevenner vil absolut ikke være far og hans kæreste har plaget om det igennem lang tid nu.. Vi har dog begge relativ unge forældre, hans mor og far er begge 48, min mor er 45 og far 44 og ingen af dem havde kendt hinanden vildt længe..
Vi snakkede også meget omkring det med at hans forældre er sammen den dag idag og mine ikke er..
Men tror at vi står stærkere end min mor og far fordi vi har meget samme holdning til vores jobs og til hvordan børn skal ha deres opvækst osv og at arbejdet IKKE kommer før familien, er sikker på at det var der min mors og fars film knækkede hvilket min mor også langt hen af vejen siger det var så er altid rart at man ligesom er relativt enige, men alligevel kan det jo sagtens ændre sig

Men ved hvordan han er på arbejde og hvordan han agere og han ved hvordan jeg er og vi har arbejdet sammen 6 måneder før vi blev kærester så

Ha en skøn dag alle sammen
Anmeld