Ja nu er jeg jo så oprettet herinde og håber rigtig meget at der er nogle kanon dejlige mødre ved den anden skærm der kan give mig nogle gode råd

Min kæreste vil rigtig rigtig gerne ha barn.. NU... Han synes det vil passe perfekt med at jeg skal læse til næste sommer og det vil jeg da give ham helt ret i.. MEN, vi har kun været sammen i 4 måneder og det er ikke liiige just der jeg normalt ville begynde at planlægge barn

men han er meget opsat på det.. Men der er jo også stor forskel på os, han er snart 25 jeg blot 20, han færdig uddannet lærer her til juni, jeg skal først starte studie næste år.. Jeg er uddannet guide og vil gerne prøve at arbejde som guide i sommeren så derfor skal jeg afsted juni-august ( kommer dog an på hvor de vil sende mig hen for synes jeg har bedre ting at lave end at spille guide hvis det ikke er lige det guidejob jeg vil ha lyst til) ....
Planen er at hvis jeg ikke skal afsted skal vi flytte sammen i løbet af maj, men synes bare at det hele går lidt hurtigt og samtidig synes jeg det hele er perfekt og kunne ikke forestille mig noget andet end ham og mig...
Men hvordan gør jeg ligesom op med mig selv hvad der er det rette??
Hvis jeg uplanlagt blev gravid ville der ingen tvivl være omkring at jeg ville beholde det...
Synes efter at ha læst det at jeg lyder som en rimelig blank teenager og det er egentlig skræmmende, men håber nogle af jer vil kunne forstå mig og komme med nogle råd til hvordan og hvorledes man bør gribe det an..
Anmeld