Camulla skriver:
Hej piger!
Jeg har fødselsdag på lørdag og skal have nogle piger over til bl.a. aftensmad. Vi skal have raclette. Jeg har aldrig fået det før og aner virkelig ikke hvad man skal putte på den tingest... Er der nogle som har nogle forslag til noget lækkert og nemt?
Til dessert har jeg lånt en chokoladefondue og tænker at købe frugt og nødder dertil, men kan andre ting bruges??
Ville blive vildt glad hvis nogle ville dele erfaringer og ideer. På forhånd tak
Fra Camilla.
Vi laver:
- Mini hakkebøffer, dertil plejer vi så at skære noget gouda ost i tern der kan bliver smeltet til at ligge oven på bøfferne. MUMS 
- Små kyllingestykker
- Små pølser svøbt i bacon
- Bacon
Tilbehør kunne være:
- Fløde, så smider man noget fløde i en bette pande, med f.eks. noget løg og et stk kylling
- Æg, så laver man en bette æggekage i en pande med skinke i strimler, løg og revet ost
- Champignon grillet oven på pladen
- Salat i alle former
- Kartofler i form af bagt kartoffel, hassebagte kartofler eller pommes. Vi laver tit en bearnaise sovs til.
Uha, ved ikke lige om jeg kan komme i tanke om andet. Men husk at starte i god tid, vi kan sagtens bruge nogle timer på at sidde og bikse mad sammen osv
Det er super hyggeligt.
Anmeld