Villads vej til verden..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. juni 2012

Sille86

Chevro skriver:

Stort tillykke med sønnen :-) ! Ihh, venter selv en lille Villads - med termin om 2 dage, så nu vil man gerne snart se ham

Det er også et skønt navn... Jeg håber i får den skønneste oplevelse.. Det er det bedste i hele verden.. Ser frem til at læse fb og se den lille... Knus

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. juni 2012

Sille86

Team Putte skriver:

Iiiih hvor spændende!

De hestetrailere har bare at være væk når vi skal samme vej

Skal nok sørge for i får vejene for jer selv den dag.. Så baner vi vejen.. smiler

Anmeld

6. juni 2012

Team Putte

Sille86 skriver:

Skal nok sørge for i får vejene for jer selv den dag.. Så baner vi vejen.. smiler

Totalt overskudsagtigt! Totalt iorden

Anmeld

6. juni 2012

pemiro

Hold da op for en vild fødsel...
Godt i lige nåede frem i tide alle sammen
Og godt i alle har det godt...

Han er godt nok en smuk lille guldklump, endnu engang tillykke

Anmeld

6. juni 2012

Sille86

Team Putte skriver:

Totalt overskudsagtigt! Totalt iorden

de skal i hvertfald ikke bryde sig om at genere jer på jeres vej til sygehuset os.. totalt frustrerende.. og især når det er ens død nervøse lillebror bag rettet som ikke kan lide at se storesøster ha ondt..

Anmeld

7. juni 2012

Team Putte

Sille86 skriver:

de skal i hvertfald ikke bryde sig om at genere jer på jeres vej til sygehuset os.. totalt frustrerende.. og især når det er ens død nervøse lillebror bag rettet som ikke kan lide at se storesøster ha ondt..

Kan lige forestille mig kæresten gå i panik ved rattet hvis vi render ind i samme problem  Jeg har faktisk overvejet om det ik er min mor der skal køre bilen.. Tror hun tager det mere roligt end Esben

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.