Hej tøser.. nu fik jeg lige et ledigt øjeblik, det er jo svært at tage øjenene fra vidunderet.. ;D
D 3 juni havde johann og jeg besøg af oldemor som skulle hygge spise med os da manden havde 8 til 20 vagt... vi var lige gået i gang med at lave mad da jeg får lidt mere ondt end jeg ellers har haft ved mine snyde veer... vi begyndte at tage tid og der var ca 3 min imellem, jeg kunne sagten holde det ud.- fra det ene øjeblik til det andet slog det over i at gøre nas... jeg ringede og sagde til michael at der var gang i noget og han nok snart skulle komme hjem. + til min jordemoder.
Olde begyndte at blive lidt nervøs over den korte tid imellem og kunne ikke lide jeg havde ondt ( johann græd - maden brændte på og jeg tænkte på det nok var bedst at blive smidt op til mine forældre ( 2 min kørsel) så de to derhjemme ikke gik helt i baglås.. Hi Hi
så tog min mor imod mig ( skulle også med til fødslen) vi tog tid imellem veerne og der var kun et minut imellem SHIT og michael var for langt væk- vi blev enige om min lillebror kørte mig og mor på sygehuset (20 min. kørsel) og så kunne michael og hans mor køre derud selv da det var hurtigst. undervejs er min bror meget nervøs han kunne ikke lide jeg havde ondt.. jeg sagde at han skulle køre sikkert men at det skulle gå stærkt. halvvejs derude får jeg lyst til at presse og vi kommer selvfølgelig til at køre på en to sporet vej bag 3 * hestetrailere med kø efter.. FUCK 
kl. 18 var vi ankommet på fødegangen, min jordemoder havde gjort klart da jeg fødte hurtigt sidst. Jeg lagde mig op på briksen fik lidt ilt på masken og blev nurset om af min familie. Jeg bad om at få et lavement, men min jordemoder mente ike jeg kunne nå det da jeg jo havde kraftig pressetrang. Jeg lå og arbejde med veerne blev tung i kroppen og forsøgte at slappe af.
Da jeg fik så kraftig pressetrang at jeg ikke kunne lade være med at presse med fik jeg lidt lattergas i masken, satte mig lidt op og holdt mine ben.. fik GO! fra min jordemoder og pressede i løbet af de tre første veer m 20 sekunders mellemrum Villads hoved ud.. gispede lidt og fik derefter hans skuldre fri.. lidt omtumlet af smerte sagde hun ræk ned mellem dine ben og hiv ham resten af vejen ud selv... fedest fornemmelse.. !
ud kom Villads født kl 19:05 53 cm. lang og 3555 g. så fin og flot. efter en fødsel på ca 1 1/2 time.
Det blev til en lille hudafskrabning og besøg af alle dem der var på arbejde på fødegangen efter en vildt hurtig og sej fødsel.. ( blev totalt omtale emne griner)
kl 22:45 var vi hjemme som en lille familie i eget hus og nød den nye familie situation.
Lige et par billeder.. de kommer nok flere senere .. 
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)
Anmeld