pletter fra peberfrugt.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. juni 2012

Alexander&Lærke

An&Jo skriver:

du kan bruge begge dele..

men hvis ikke dit vanish er flydende, så ville jeg bruge sulfo, så du kan gnide det godt ind i pletten..

Jeg bruger flydende vanish, og da jeg havde vasket sidst, opdagede jeg nogle røde tomatpletter på et par lyse bukser, gned dem godt ind i vanish og væk var de, og det samme med pletter fra peberfrugt og jordbær..

Herhjemme bryder vi os ikke om røde frugter og grøntsager, for de kræver altså bare lige det ekstra for at få dem af igen..

Det er flydende det jeg har... Jeg vil forsøge med det i første omgang.... 

Nej røde frugter, og rønsager er ikke gode, men syntes da også det er lidt syndt at de ikke kan spise dem. Næste gang må hun bare få en gammel bluse på når hun skal spise. Har også opdaget at vandmelon giver noget grimme pletter som er svære at få af.  Øv også for det elsker hun.....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. juni 2012

An&Jo

Mette&Alexander skriver:

Det er flydende det jeg har... Jeg vil forsøge med det i første omgang.... 

Nej røde frugter, og rønsager er ikke gode, men syntes da også det er lidt syndt at de ikke kan spise dem. Næste gang må hun bare få en gammel bluse på når hun skal spise. Har også opdaget at vandmelon giver noget grimme pletter som er svære at få af.  Øv også for det elsker hun.....

jaa, vandmelon er også noget djævlen har skabt..

Kunne aldrig drømme om at nægte ham det, jeg skynder mig bare at pletbearbejde så snart der kommer noget på..

Anmeld

6. juni 2012

Alexander&Lærke

An&Jo skriver:

jaa, vandmelon er også noget djævlen har skabt..

Kunne aldrig drømme om at nægte ham det, jeg skynder mig bare at pletbearbejde så snart der kommer noget på..

nå ok, ja det er jo synd hvis de ikke kan få tomater, peber, vandmelon, kødsovs ovs. fordi det pletter.

Jeg gør meget ud at prøve noget forskelligt og ikke forhindre noget, da jeg altid har frygtet kræsne børn.....

Anmeld

6. juni 2012

Savannah

Mette&Alexander skriver:

Mange tak for råd....

Det var så lidt, håber det virker

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.