Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
tanja. skriver: Så springer jeg over håber du får den solgt
Så springer jeg over håber du får den solgt
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Malli skriver: JDer er 2 ens lacoste touch of pink, en lille flaske og en stor flaske, tilsammen vil de ca fylde den store flaske, på 90 ml Hvilken en af dem tænkte du på, eller er det begge?
JDer er 2 ens lacoste touch of pink, en lille flaske og en stor flaske, tilsammen vil de ca fylde den store flaske, på 90 ml Hvilken en af dem tænkte du på, eller er det begge?
Malli skriver: vvadu er velkommen med et bud, hvad havde du tænkt du ville give?
vvadu er velkommen med et bud, hvad havde du tænkt du ville give?
tanja. skriver: Jeg var slet ikke i det prisleje, det er det der med når man ikke kender nypris ovs så er det svært at gætte hvilken prisklasse ligger i
Jeg var slet ikke i det prisleje, det er det der med når man ikke kender nypris ovs så er det svært at gætte hvilken prisklasse ligger i
Mettefpigen skriver: Jeg tænkte på begge :-)
Jeg tænkte på begge :-)
Malli skriver: Nej så er det svært. Parfume koster jo altså, så hvis prisen skulle være langt fra de 100, når der næsten er halvdelen tilbage, så kan jeg ligeså godt lade vær at sælge
Nej så er det svært. Parfume koster jo altså, så hvis prisen skulle være langt fra de 100, når der næsten er halvdelen tilbage, så kan jeg ligeså godt lade vær at sælge
Malli skriver: Den ville næsten være fuld, den store hvis man kunne hælde det fra den lille over i den store den ville ha en nypris på 400 kr, men for begge af disse kan vi sige 150 pp?
Den ville næsten være fuld, den store hvis man kunne hælde det fra den lille over i den store den ville ha en nypris på 400 kr, men for begge af disse kan vi sige 150 pp?
Mettefpigen skriver:Jaa det er nok lidt svært.. Men 150 er fint :-)
Malli skriver: Så undersøgeR jeg lige Porto imorgen. Er det ok det sendes som b-post eller vil du ha det sendt på anden vis?
Så undersøgeR jeg lige Porto imorgen. Er det ok det sendes som b-post eller vil du ha det sendt på anden vis?
Mettefpigen skriver: Bare iorden :-) jaa det er helt fint :-D
Bare iorden :-) jaa det er helt fint :-D
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128