Kunne i se hjerteblink 6+4 ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. juni 2012

MKuhr

Kay skriver:

jeg fik taget blodprøver da de ik så hjerteblink... og mit hcg steg som det skulle... men der var ik hjerteblink... min termin er kun blevet rykket med en dag efterfølgende... og hun ligger da og rumstere der inde... men de så også hun bevægede sig i 6+4 selvom der ik var hjerteblink...

ok det må så være forskellen måske at de gennemskanner for at se om der er bevægelse.

jeg ved ikke ellers hvordan de ser på det. men de må jo være sikre på at det er gået til grunde når de ellers beder en komme til udskrabning dagen efter.

det er åbenbart forskelligt hvornår man kan se hjerteblink men så har jeg været heldig at se det 5+6.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. juni 2012

Kay

Mrs. skriver:

ok det må så være forskellen måske at de gennemskanner for at se om der er bevægelse.

jeg ved ikke ellers hvordan de ser på det. men de må jo være sikre på at det er gået til grunde når de ellers beder en komme til udskrabning dagen efter.

det er åbenbart forskelligt hvornår man kan se hjerteblink men så har jeg været heldig at se det 5+6.

det kan godt være... blev i altfald scannet 6+4 og igen 9+2 da lægerne ik helt kunne forstå jeg selv kunne blive gravid uden hjælp... så de ville lige være sikre...

Anmeld

5. juni 2012

Kløver

Mortil2tiloktober skriver:

sskskreveskreskreveskrevetefodørfoforker

Jamen jeg var selv 7+4c med min søn da jeg så hjerte blink og var 6+2 nu her ..

Det er ikke mig som har oprettet indlægget , jeg har bare prøvede at forklare en som du os gør ,jeg er åbenbart bare ikk så god til at formulere mig som du lige var .. selvom jeg mente det sammen som dig ..

Hov skrevet forkert, mente selvfølgelig også at jeg håbede ts scanning ville gå godt

Jeg har ved begge børn fået tidlig scanning, og fik ekstra tid så jeg så hjerte blink 2 gange med 1 uges mellemrum, så de var sikre

Anmeld

5. juni 2012

mortilnoahogmelina

Maja84 skriver:

erjjodfafantastis

Hov skrevet forkert, mente selvfølgelig også at jeg håbede ts scanning ville gå godt

Jeg har ved begge børn fået tidlig scanning, og fik ekstra tid så jeg så hjerte blink 2 gange med 1 uges mellemrum, så de var sikre

DET er jo fantastisk at få lov at se den lille i maven ..

Anmeld

5. juni 2012

Kløver

Mortil2tiloktober skriver:

Jahhehelheltrpisikkersikksikkesikkersikkert

DET er jo fantastisk at få lov at se den lille i maven ..

Ja helt sikkert, bare ikke sikkert jeg får tidlige scanninger næste gang, men så bliver nakkefold også bare så meget større ville dog nok få køns og 3d scanning (selvbetalt) som ved de andre 2, eller vil sige, fik 3d med den første i stedet for køns, da vi ikke ville vide kønnet dengang

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.