Mrs. skriver:
ja så er det jo bare synd for dem der ikke har kunne se det i uge 6 hvis det kan være for tidligt der... og de så har fået en udskrabning.....! du behøver ikke blive vred!
jeg har fået afvide at man SKAL kunne se det i uge 6 om det så er 6 eller 6+1!
fortæller bare hvad JEG har fået afvide. rooooolig nu
Under alle omstændigheder får du ikk bare en udskrabning , det skal der adskillige scanninger os undersøgelser til for at få , så fordi man ikke kan se det 6+1 så bliver man ikke bare bedt om at møde til udskrabning dagen efter. så får du tid til ny scanning.
Jeg synes faktisk det er forfærdeligt du er blevet såå fejl informeret som du er .
Jeg selv var til scanninger i 6 uger for at være helt sikker på fosstret ikke var i live , jeg var 11 uger henne før jeg fik en udskrabniong trods jeg blev scannet første gang 5+....
Je gbliver skam ikke vred men det virkede bare som om du ikke forstod hvad jeg mente , så intet ondt der ..
Men jeg synes det er meget forargende at enten din læge sygehus eller hvem der har fortalt dig sådan ting, for det er såå forkert .
Desuden får man en medicinsk abort op til uge 8. alt efter det er en udskrabning .
Anmeld