Kunne i se hjerteblink 6+4 ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. juni 2012

Kay

blev sels scannet 6+4 og der var intet hjerteblink... men hun lever nu fint inde i maven alligevel

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. juni 2012

MKuhr

pernilleKreutzberg@ofir.dk skriver:

Prøv og læs hvad Jeg skriver . Det er sjælden man kan se det så tidligt som du har kunne altså 5+6..
Men der er større chance dag for dag at man kan se det ergo kan man godt være heldig at kunne se det 6+4 Men det er jo ikke sikkert folk er forskellige .
Men man skal SKAL kunne se det 7+ kan man ikke det så er der ikke noget hjerte .
Det er det Jeg skriver ..

Jeg har skam selv mistet så jeg kender lidt til det ..

ja så er det jo bare synd for dem der ikke har kunne se det i uge 6 hvis det kan være for tidligt der... og de så har fået en udskrabning.....! du behøver ikke blive vred!

jeg har fået afvide at man SKAL kunne se det i uge 6 om det så er 6 eller 6+1!

fortæller bare hvad JEG har fået afvide. rooooolig nu

Anmeld

5. juni 2012

MKuhr

Kay skriver:

blev sels scannet 6+4 og der var intet hjerteblink... men hun lever nu fint inde i maven alligevel

super.

men jeg har bare fået andet afvide... men man kan da blive klogere. så håber jeg bare ikke at jeg fik en udskrabning der ikke skulle ha været.

Anmeld

5. juni 2012

MKuhr

Mutti2B skriver:

Det er så langt fra alle der kan det så tidligt.
Derfor siger de at det er fra 7+0 for at være sikre. På min klinik skannede de først fra 7+0, for netop ikke at risikere at gøre kommende mødre nervøse. Så hvis man kan se det før er det jo bare skønt, men hvis ikke så skal man ikke blive bekymret.

jeg fik en udskrabning i uge 6. da de ikke kunne se hjerteblink...

Anmeld

5. juni 2012

Faith

Ja det har jeg kunnet begge gange

Anmeld

5. juni 2012

Kay

Mrs. skriver:

super.

men jeg har bare fået andet afvide... men man kan da blive klogere. så håber jeg bare ikke at jeg fik en udskrabning der ikke skulle ha været.

jeg fik taget blodprøver da de ik så hjerteblink... og mit hcg steg som det skulle... men der var ik hjerteblink... min termin er kun blevet rykket med en dag efterfølgende... og hun ligger da og rumstere der inde... men de så også hun bevægede sig i 6+4 selvom der ik var hjerteblink...

Anmeld

5. juni 2012

mortilnoahogmelina

Mrs. skriver:

ja så er det jo bare synd for dem der ikke har kunne se det i uge 6 hvis det kan være for tidligt der... og de så har fået en udskrabning.....! du behøver ikke blive vred!

jeg har fået afvide at man SKAL kunne se det i uge 6 om det så er 6 eller 6+1!

fortæller bare hvad JEG har fået afvide. rooooolig nu

Under alle omstændigheder får du ikk bare en udskrabning , det skal der adskillige scanninger os undersøgelser til for at få , så fordi man ikke kan se det 6+1 så bliver man ikke bare bedt om at møde til udskrabning dagen efter. så får du tid til ny scanning.

Jeg synes faktisk det er forfærdeligt du er blevet såå fejl informeret som du er .

Jeg selv var til scanninger i 6 uger for at være helt sikker på fosstret ikke var i live , jeg var 11 uger henne før jeg fik en udskrabniong trods jeg blev scannet første gang 5+....

Je gbliver skam ikke vred men det virkede bare som om du ikke forstod hvad jeg mente , så intet ondt der ..

Men jeg synes det er meget forargende at enten din læge sygehus eller hvem der har fortalt dig sådan ting, for det er såå forkert .
Desuden får man en medicinsk abort op til uge 8. alt efter det er en udskrabning .

Anmeld

5. juni 2012

Kløver

Mortil2tiloktober skriver:

Prøv og læs hvad Jeg skriver . Det er sjælden man kan se det så tidligt som du har kunne altså 5+6..
Men der er større chance dag for dag at man kan se det ergo kan man godt være heldig at kunne se det 6+4 Men det er jo ikke sikkert folk er forskellige .
Men man skal SKAL kunne se det 7+ kan man ikke det så er der ikke noget hjerte .
Det er det Jeg skriver ..

Jeg har skam selv mistet så jeg kender lidt til det ..

Nogle er heldige at se før 6 fulde uger, man kan se i uge 6+ og man skal kunne se hjertet slå ved enten 7 eller 8 fulde uger

Ved min søn så jeg hjerteblink i starten af uge 6, og mener vi så hjerteblink i slutningen af uge 6 med lillepigen

håber på din scanning med hjerteblink

Anmeld

5. juni 2012

mortilnoahogmelina

Maja84 skriver:

Nogle er heldige at se før 6 fulde uger, man kan se i uge 6+ og man skal kunne se hjertet slå ved enten 7 eller 8 fulde uger

Ved min søn så jeg hjerteblink i starten af uge 6, og mener vi så hjerteblink i slutningen af uge 6 med lillepigen

håber på din scanning med hjerteblink

Jamen jeg var selv 7+4c med min søn da jeg så hjerte blink og var 6+2 nu her ..

Det er ikke mig som har oprettet indlægget , jeg har bare prøvede at forklare en som du os gør ,jeg er åbenbart bare ikk så god til at formulere mig som du lige var .. selvom jeg mente det sammen som dig ..

Anmeld

5. juni 2012

MKuhr

Mortil2tiloktober skriver:

Under alle omstændigheder får du ikk bare en udskrabning , det skal der adskillige scanninger os undersøgelser til for at få , så fordi man ikke kan se det 6+1 så bliver man ikke bare bedt om at møde til udskrabning dagen efter. så får du tid til ny scanning.

Jeg synes faktisk det er forfærdeligt du er blevet såå fejl informeret som du er .

Jeg selv var til scanninger i 6 uger for at være helt sikker på fosstret ikke var i live , jeg var 11 uger henne før jeg fik en udskrabniong trods jeg blev scannet første gang 5+....

Je gbliver skam ikke vred men det virkede bare som om du ikke forstod hvad jeg mente , så intet ondt der ..

Men jeg synes det er meget forargende at enten din læge sygehus eller hvem der har fortalt dig sådan ting, for det er såå forkert .
Desuden får man en medicinsk abort op til uge 8. alt efter det er en udskrabning .

1.
jeg fik en udskrabning dagen efter de ikke kunne finde hjerte på aalborg sygehus! så det må du endelig ikke sige ikke er rigtigt! har prøvet det tre gange nu! fik kun den ene skanning! og så var det hjem og til udskrabning dagen efter!

2.
det er lige omvendt mht medicinsk og udskabning. man laver ikke indgreb senere (efter uge 12) ved ikke hvor langt henne man skal være før det er medicinsk abort! da et indgreb så sent kan skade livmoderen! det er udskrabninger tidligt i de første uger og senere medicinsk og evt en udskrabning bagefter medicinsk abort da man vil være sikker på at alt er kommet ud!!

ved ikke hvilket sygehus du kommer på men kan være de både har dårligt udstyr og dårlig erfaring!

jeg diskuterer ikke denne sag ydeligere da den ødelægger ts indlæg! skriv privat hvis der er mere!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.