hvornår begyndte i at købe ind til den lille

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. juni 2012

Mother-love

Vi købte efter uge 15 efter jeg havde været til selvbetalt kønsscanning
Men vi var så også færdige med at købe ind i meget god tid. Men det kriblede i mine fingre så det var svært hehe.
Vi købte lidt nyt og lidt brugt tøj i str. 50 og 56 hvilket jeg er glad for. For str 50 kunne hun kun passe da vi var på hospitalet og str 56 kunne hun kun passe i lige knap 14 dage hehe.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. juni 2012

StineW79

Profilbillede for StineW79

Med thea købte vieligt i neutrale farver efter NF. Barnevogn osv efter md og købte først " rigtig" tøj efter uge 28, hvor vi havde set at hun blev en pige efter vi havde været til 3 d scaning.

Denne gang har vi ik rigtig købt noget tøj, da vi venter en pige mere. Så det er så dejligt nemt!! Vh stine

Anmeld

5. juni 2012

Kay

vi startede så småt efter uge 12... vi har købt rigti meget brugt og har brugt meget tid på nettet på at finde de rigtige ting, i ordentlig stand til den rigtige pris

Anmeld

5. juni 2012

Metteris

HAHAHA, det er ret pinligt det her, men min kæreste og jeg har allerede købt en unisex bodystocking, og skaffet os en gratis mam-sut. 
Og jeg er ikke gravid endnu!! Haha.
Men body'en var en øko-body på tilbud i H&M og sutten var jo gratis, sååå  

Nu vil jeg bare gerne blive gravid, vi skal bare være gift først. Dumme lov. 

Anmeld

5. juni 2012

-Sigrid-

Missq4 skriver:

ja jeg vil høre jer om hvornår i begyndte at købe ind til den lille ? fra i fik af vide at i skulle ha en lille eller først efter 12 uge hvor det er lidt mere sikkeret at den bilver der inde eller først til sidst ?

Jeg købte 2 dragter inden graviditet, og barnevogn 1 time efter NF

Anmeld

5. juni 2012

l.kjoeller

Missq4 skriver:

ja jeg vil høre jer om hvornår i begyndte at købe ind til den lille ? fra i fik af vide at i skulle ha en lille eller først efter 12 uge hvor det er lidt mere sikkeret at den bilver der inde eller først til sidst ?

jeg ventede til efter MD skanning med det meste. købte en smule i uge 17 efter svar på fostervandsprøve - havde en dårlig risikovurdering til NF.

Anmeld

5. juni 2012

Rødhætte

kicha skriver:

Vi startede i uge 21 efter md-scanningen

Samme her

Anmeld

5. juni 2012

AnnaK89

Mener jeg var i uge 24, da jeg købte det første denne gang

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.