hvornår begyndte i at købe ind til den lille

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

814 visninger
17 svar
0 synes godt om
5. juni 2012

Missq4

ja jeg vil høre jer om hvornår i begyndte at købe ind til den lille ? fra i fik af vide at i skulle ha en lille eller først efter 12 uge hvor det er lidt mere sikkeret at den bilver der inde eller først til sidst ?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. juni 2012

Mette M

Jeg mener jeg var over halvvejs inden vi købte noget. 

Anmeld

5. juni 2012

mortilnoahogmelina

Jeg begyndte at købe efter uge 12. Jeg var studerende på daværende tidspunkt og var bestemt ikke rig så jeg købte en dyr ting i måneden og ellers små ting .

Anmeld

5. juni 2012

PernilleogLouis

Vi startede i uge 21 efter md-scanningen

Anmeld

5. juni 2012

L&V

Missq4 skriver:

ja jeg vil høre jer om hvornår i begyndte at købe ind til den lille ? fra i fik af vide at i skulle ha en lille eller først efter 12 uge hvor det er lidt mere sikkeret at den bilver der inde eller først til sidst ?

Godt over halvvejs.. Altså havde da købt en enkelt ting eller to inden men det var det

Anmeld

5. juni 2012

Clisolka

Jeg startede efter MD-scanningen, så jeg var halvvejs 

Anmeld

5. juni 2012

PT

Profilbillede for PT
Når forandringens vinde blæser, bygger nogle læhegn, mens andre rejser vindmøller
Jeg begyndte at købe ind ca to mdr før termin med min den yngste.

Med min ældste købte jeg tingene ca en måned før termin

Anmeld

5. juni 2012

fru G

Vi begyndte da vi havde 100 dage tilbage til terminen. Der er ca 1/2 tid tilbage nu og vi mangler ikke meget af det basale men Puha det er dyrt de her ting!!! Prøver at kombinere brugt og nyt, ukendte og kendte mær.ker..

Anmeld

5. juni 2012

Masig

Vi startede først efter MD scanningen da vi var sikre på at han var sund og rask (og hvilket køn det var)...

Anmeld

5. juni 2012

KM78

Efter MD scanningen, købte lidt efter lidt og nu ugen før terminen har vi det hele. De helt store ting som barnevogn etc. havde vi i forvejen fra første barn.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.