Et tip til shopperne..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. april 2009

Tynen

LotteGabriella skriver:

hihihi....ja vi kan sgu ikke ha' at du ender med at begå mord

Jeg starter ud i det små.. Måske et trusselsbrev ville være på sin plads først

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. april 2009

finkedinke

Jeg har handlet der en enkelt gang for en måneds tid siden. Jeg købte flexi badekarret til 269 kr så der er da noget at spare nu.
Min mand havde dog også set badekarret i en alm. forretning til samme pris.

Jeg havde ikke nogle problemer med handlen, hurtig levering og varen var pakket fint ind. Men jeg købte heller ikke flere varer på en gang, det kan jeg jo se på de andre indlæg at de ikke kan finde ud af

Berith

Anmeld

26. april 2009

Diana...

Tynen skriver:

Ej, hvad f****n er det da for noget??!

Gad vide om de gør det bevidst?
Nu skal jeg dælme ikke handle der.. Er ond og hormonel nok i forvejen

Jamen hvis du ikke får dine vare må man da bare trappe op inde i deres butik hvis de ikke giver svar. eller true med ekstra bladet så du sikker på du for svar

Anmeld

26. april 2009

LotteGabriella

Diana... skriver:

Jamen hvis du ikke får dine vare må man da bare trappe op inde i deres butik hvis de ikke giver svar. eller true med ekstra bladet så du sikker på du for svar

men det kan bare ikke være rigtigt at man skal helt derud før de reagere!!!!!!

har sgu lige kørt en sag i forbrugerstyrelsen om en mobiltelefon og jeg vandt godt nok sagen, men det tog sgu næsten 2 år

det er ufatteligt at der skal så MEGET til, det er sgu lige til at kaste op over

Anmeld

26. april 2009

Diana...

LotteGabriella skriver:

men det kan bare ikke være rigtigt at man skal helt derud før de reagere!!!!!!

har sgu lige kørt en sag i forbrugerstyrelsen om en mobiltelefon og jeg vandt godt nok sagen, men det tog sgu næsten 2 år

det er ufatteligt at der skal så MEGET til, det er sgu lige til at kaste op over

Nej overhoved ikke men det bedre end at opgive for det tjener de jo på, og så kan de gøre det igen og igen og igen. jeg var kørt der ud og hvis jeg ikke havet fået respons derfra så havet jeg truet dem med at ekstrabladet osv det plejer at hjælpe. de lære jo ikke af det hvis alle opgiver

Anmeld

26. april 2009

LotteGabriella

Diana... skriver:

Nej overhoved ikke men det bedre end at opgive for det tjener de jo på, og så kan de gøre det igen og igen og igen. jeg var kørt der ud og hvis jeg ikke havet fået respons derfra så havet jeg truet dem med at ekstrabladet osv det plejer at hjælpe. de lære jo ikke af det hvis alle opgiver

det ville jeg også hvis jeg boede tættere på.....men må indrømme at jeg ikke gider kører til Århus fra Mors af, for 2 sutte til 50 kr. i alt desuden er jeg ny bilist...fik først mit kørekort 6. februar i år, så jeg tør sgu heller ikke køre så langt endnu

Anmeld

26. april 2009

Mumto3

Jeg har også handlet hos dem og fik en rigtig fin service. Jeg købte en babyalarm, og det ene batterie virkede ikke. Det krævede bare lige en opringen, hvor jeg snakkede med en, som bad om mit telefon nr. , for der var en anden jeg skulle tale med. Dagen efter ringede ham jeg skulle tale med tilbage, og han sagde at de med det samme ville sende et nyt batterie, uden beregning. -Så jeg er godt tilfreds.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.