Et tip til shopperne..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

715 visninger
16 svar
0 synes godt om
26. april 2009

Tynen

Har lige set at www.toejbamsen.dk holder fødselsdags-salg indtil midnat
Man kan bl.a. få det der Flexi-bath til 199,-

Er der nogen der har handlet der før?
Har hørt om en der havde dårlige erfaringer med dem, men ved ikke om det bare er en engangsforteelse?!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. april 2009

Tut

Hej Trunte-Tunen.

Jeps jeg har handlet der før. Dejlig hurtig levering

Har ik oplevet noget dårligt med dem.

Tutski

Anmeld

26. april 2009

Tynen

Tut skriver:

Hej Trunte-Tunen.

Jeps jeg har handlet der før. Dejlig hurtig levering

Har ik oplevet noget dårligt med dem.

Tutski

Naijs!
Fanks!

Anmeld

26. april 2009

LotteGabriella

hmm...ja jeg har købt en del hos dem og har stort set kun haft positive oplevelser, indtil for 2 måneders tid siden!!!!

Jeg havde bestilt 3 sutte og et par sko....da pakken kommer mangler der 2 sutte og jeg ringer derfor til dem, men de er optaget så jeg lægger en besked på deres telefonsvarer, men intet respons. Jeg skriver en mail nogle dage senere, men stadigvæk intet respons...jeg har nu lagt 2 tlf.beskeder og skrevet 3 mails og der er stadigvæk intet svar fra dem Det synes jeg virkelig er latterligt! Suttene er ikke særlig dyre, men det er princippet i at jeg har betalt for noget jeg aldrig har fået så det er sidste gang jeg køber noget hos dem...synes virklig at det er under alt kritik at man ikke engang svarer folk tilbage!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Anmeld

26. april 2009

Tynen

LotteGabriella skriver:

hmm...ja jeg har købt en del hos dem og har stort set kun haft positive oplevelser, indtil for 2 måneders tid siden!!!!

Jeg havde bestilt 3 sutte og et par sko....da pakken kommer mangler der 2 sutte og jeg ringer derfor til dem, men de er optaget så jeg lægger en besked på deres telefonsvarer, men intet respons. Jeg skriver en mail nogle dage senere, men stadigvæk intet respons...jeg har nu lagt 2 tlf.beskeder og skrevet 3 mails og der er stadigvæk intet svar fra dem Det synes jeg virkelig er latterligt! Suttene er ikke særlig dyre, men det er princippet i at jeg har betalt for noget jeg aldrig har fået så det er sidste gang jeg køber noget hos dem...synes virklig at det er under alt kritik at man ikke engang svarer folk tilbage!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Det var PRÆCIS!! en episode som din jeg hørte om!

Hun havde fået leveret en ting forkert + at der manglede en anden ting.
Hun prøvede at få fat på dem i 3 mdr. og opgav til sidst.

Bevares! Man KAN jo lave fejl!
Men hvor er det altså skræmmende at du skriver nøjagtig det samme!

Anmeld

26. april 2009

LotteGabriella

ja og det er rigtig ærgeligt...har været i deres butik i Århus og de er virklig søde og hjælpsomme, men synes ikke at det er fair at behandle folk på den måde, at man bare ignorere dem Jeg har ellers både købt barnevogn, seng, bumbostol, tøj og andre ting hos dem inden den negative episode.....men det er sgu slut nu da!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Anmeld

26. april 2009

Stumpen

Tynen skriver:

Har lige set at www.toejbamsen.dk holder fødselsdags-salg indtil midnat
Man kan bl.a. få det der Flexi-bath til 199,-

Er der nogen der har handlet der før?
Har hørt om en der havde dårlige erfaringer med dem, men ved ikke om det bare er en engangsforteelse?!

Heldigt for dig, når du nu skal have to badekar -i hver sin farve

Anmeld

26. april 2009

Diana...

LotteGabriella skriver:

Jep det har min veninde os oplevet og hun opgav os til sidst.

Anmeld

26. april 2009

Tynen

Diana... skriver:

Jep det har min veninde os oplevet og hun opgav os til sidst.

Ej, hvad f****n er det da for noget??!

Gad vide om de gør det bevidst?
Nu skal jeg dælme ikke handle der.. Er ond og hormonel nok i forvejen

Anmeld

26. april 2009

LotteGabriella

hihihi....ja vi kan sgu ikke ha' at du ender med at begå mord

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.