HVad er bedst i længst tid?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.332 visninger
14 svar
0 synes godt om
26. april 2009

Lise

Legetårn med sandkasse, klatrearrangement og rutschebane

eller

Seperat sandkasse og gyngestativ?

Hilsen Lise, der gerne vil gøre haven sjov for børn, men ikke har skide meget plads.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. april 2009

Juniors mor

Vi gjorde et kup via den blå avis for 14 dage siden. Legehus, rutchebane, 2 vippedyr, sandkasse og trampolin for 1000 kr!!
Julie elsker især sandkassen og legehuset. Når vi er på legepladsen er det gyngerne der hitter.

Jeg ville nok købe gynger og sandkasse seperat hvis det var mig - hvis du er interesseret i brugte ting er der masser af den slags på den blå avis.

Helle

Anmeld

26. april 2009

Tynen

Her har vi indkøbt seperat sandkasse og gyngestativ (Sådan en med mulighed for at bygge en rutchebane på)

Vi venter med at bygge noget på gyngestativet - Orker simpelthen ikke at skulle løfte hende ned deroppe fra hele tiden
Måske efter jeg har født og må løfte igen..

By the way - Så er gyngestativ feat. sandkasse et hit!

Anmeld

26. april 2009

Kaufie

Jeg er sikker på et klatrearrangement ville vække glæde her - og laaaangt ud i fremtiden, hvor sandkassen måske mister sin appeal lidt hurtigere??

Men vi har desværre et lille frimærke af en have, og det ville blive aaalt for nemt at kravle op på vores og naboernes flade tage med sådan et klatrestativ, så her er det legehus og sandkasse - men det er nu en alm rund bold, der hitter allermest....

Anmeld

26. april 2009

linemus

Ville vælge legetårn med sandkasse, klatrearrangement og rutschebane

Vi har nedenstående. Sebastian fik det i 3 års fødselsdagsgave. Han elsker at stå i sit "skib" og styre eller fiske eller råbe vi skal passe på hajerne (nb. han fik et rat i 4 års fødselsdagsgave, så han nu bedre kan styre skibet).
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

26. april 2009

heaven

Ville vælge legetårn med sandkasse, klatrearrangement og rutschebane

Vi har nedenstående. Sebastian fik det i 3 års fødselsdagsgave. Han elsker at stå i sit "skib" og styre eller fiske eller råbe vi skal passe på hajerne (nb. han fik et rat i 4 års fødselsdagsgave, så han nu bedre kan styre skibet).

ej, det ser sejt ud....!!! hvor er det fra , pris??

Jannie - der mangler noget i haven til sønnen

Anmeld

26. april 2009

linemus

heaven skriver:

ej, det ser sejt ud....!!! hvor er det fra , pris??

Jannie - der mangler noget i haven til sønnen

Det kan jeg ikke lige huske, men jeg skal prøve at tjekke det imorgen. Det er jo næsten to år siden, det er købt, men mærket tror jeg er godt, og der findes alle mulige udgaver og ekstra-dimser til det.

Anmeld

26. april 2009

heaven

linemus skriver:

Det kan jeg ikke lige huske, men jeg skal prøve at tjekke det imorgen. Det er jo næsten to år siden, det er købt, men mærket tror jeg er godt, og der findes alle mulige udgaver og ekstra-dimser til det.

Ej, det må du altså gerne hvis du gider.... det er lige sådan noget jeg gerne vil have til ham..... særligt i disse dage, tsk tsk (panodil-historien spøger stadig lidt)...

Anmeld

27. april 2009

Lise

Tak for alle svarene

Er ikke blevet meget klogere - men selvom klatrearrangementet ser ret fedt ud, så tror jeg sgu det ender med gyng gang og sandkasse. Simon elsker gyng gang... Bauhaus og Silvan har sådan en sandkasse med låg/bænk til 399 i denne uge - tror vi springer til!

I øvrigt har Bauhaus også Sebastians skib på bud til 2995

Anmeld

27. april 2009

Tynen

Lise skriver:

Tak for alle svarene

Er ikke blevet meget klogere - men selvom klatrearrangementet ser ret fedt ud, så tror jeg sgu det ender med gyng gang og sandkasse. Simon elsker gyng gang... Bauhaus og Silvan har sådan en sandkasse med låg/bænk til 399 i denne uge - tror vi springer til!

I øvrigt har Bauhaus også Sebastians skib på bud til 2995

Det er også den vi har (Tror jeg da )
Den er virkelig et hit!

Ej, det lyder bare så forkert, men Stella er jo en drengepige og jeg ville simpelthen ALDRIG få ro hvis hun fik et klatrestativ nu

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.