jeg er splittet

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

441 visninger
2 svar
0 synes godt om
5. juni 2012

Anonym trådstarter

Vi har 2 børn og ønsker os (mest min kæreste) barn nr 3. Dette barn ville være the last one!!! 

Jeg er bare i tvivl om hvornår det er "det perfekte øjeblik" at få dette barn på.. Hvis vi vælger første udgangspunkt vil der være omkring 2½ år mellem de mindste hvilket ville skabe en masse fordele ift at de skal dele værelse osv. Men jeg er SÅ bange for om overskuddet er der, og hellere en god mor for 2 end en dårlig mor for 3.
Samtidig VED jeg bare at jeg ikke er færdig med at få børn, ønsker mig brændende dette sidste barn, men jeg synes de to vi har i forvejen kræver ufattelig meget lige pt.

Hvorfor kan man ikke få nogen til at sige om det er klogt eller mindre klogt at få det barn nu??

Andre der har stået i en situation hvor fornuft, lyst og vilje har været lidt modstridende ift at planlægge et barn mere?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. juni 2012

LR85

Det lyder som om i begge brændende gerne vil have en til, og det i sig selv er jo det vigtigste punkt. 

Synes også det lyder som om du har dejligt meget i de to du har og de kræver energi fra dig, så jeg tænker, hvorfor ikke vente lidt. Så er de blevet mere selvhjulpne, forstår og kan hjælp dig med den lille. 

Vi venter nr 2 her om nogen dage, og der vil være 2 år og 3 måneder mellem. Tror vi venter 3-4 år med den 3.

Anmeld

5. juni 2012

Anonym trådstarter

LR85 skriver:

Det lyder som om i begge brændende gerne vil have en til, og det i sig selv er jo det vigtigste punkt. 

Synes også det lyder som om du har dejligt meget i de to du har og de kræver energi fra dig, så jeg tænker, hvorfor ikke vente lidt. Så er de blevet mere selvhjulpne, forstår og kan hjælp dig med den lille. 

Vi venter nr 2 her om nogen dage, og der vil være 2 år og 3 måneder mellem. Tror vi venter 3-4 år med den 3.

Det ville også være meget smart at vente et år mere. Men jeg tænker at det er svært for de små at dele værelse når der er 3.5 år mellem dem?

Og så af de helt egoistiske årsager så vil jeg gerne leve MIT liv efter børnene er blevet store og det har jeg en smule travlt med.

Jeg har haft børn i hjemmet siden jeg var 17 år.. Så har aldrig levet det liv andre lever inden de får børn

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.