en tur til føde gangen

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. juni 2012

MorTilDenDejligste

Team Putte skriver:

Årh ja at kunne ligge bare lidt på maven uden den begynder at gøre ondt! Det savner jeg så meget! Lå en time i sengen imorges og prøvede at rejse mig uden det gjorde FOR ondt... Det tog lang tid at tage mig sammen til det

ja der er intet der er nemt med sådan en mave man har her til sidst jeg kan også bruge 30 min på at komme op af sengen om morgen og komme op af sofaen er heller ikke det nemmeste i verden

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. juni 2012

Team Putte

catharina skriver:

ja der er intet der er nemt med sådan en mave man har her til sidst jeg kan også bruge 30 min på at komme op af sengen om morgen og komme op af sofaen er heller ikke det nemmeste i verden

Det er faktisk oftest nemmere for mig at trille på gulvet end at kæmpe mig op af stor blød sofa.. Kæresten griner lidt af mig når han opdager det, ellers er han nu sød til at hejse den strandede hval

Anmeld

6. juni 2012

MorTilDenDejligste

Team Putte skriver:

Det er faktisk oftest nemmere for mig at trille på gulvet end at kæmpe mig op af stor blød sofa.. Kæresten griner lidt af mig når han opdager det, ellers er han nu sød til at hejse den strandede hval

ja det er tit nemmer bare at rulle ned på gulvet, men ja det sker ikke så tit da min mand faktisk ofter når at hjælpe mig op før jeg kommer så langt 

Anmeld

7. juni 2012

Team Putte

catharina skriver:

ja det er tit nemmer bare at rulle ned på gulvet, men ja det sker ikke så tit da min mand faktisk ofter når at hjælpe mig op før jeg kommer så langt 

Blever oz hejst fra sofaen hvis han er hjemme.. Men når han er på arbejde må jeg jo finde alternativer til at komme op

Anmeld

9. juni 2012

MorTilDenDejligste

Team Putte skriver:

Blever oz hejst fra sofaen hvis han er hjemme.. Men når han er på arbejde må jeg jo finde alternativer til at komme op

ja det er rart nok de gider når de er hjemme men ja et alternativ må man jo finde når de ikke er hjemme... 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.