en tur til føde gangen

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

963 visninger
14 svar
0 synes godt om
4. juni 2012

MorTilDenDejligste

hej alle sammen..

har lige været en smut forbi fødegangen da jeg ikke havde mærket noget liv fra lille manden et døgn, og var derfor lidt nervøs 

men det viste sig heldigvis at alt var i skønnest orden. fin hjertelyd og alt sammen så nu er det bare at vente på veerene kommer. og håber virkelig de kommer snart med kun 5 dage til termin..

evt nogen der har oplevet det nogenlnde det samme inden for de sidste par dage eller lige op til fødslen så vil jeg gerne høre om det..

havde bare lige brug for at komme af med det..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. juni 2012

Sille86

Hejsa, det er ikke særligt rart... Jeg var os bekymret for villads, mærkede ham næsten ikke ugen op til fødslen.. Han var MEGET stille... Håber der snart sker noget..kram

Anmeld

5. juni 2012

MorTilDenDejligste

Sille86 skriver:

Hejsa, det er ikke særligt rart... Jeg var os bekymret for villads, mærkede ham næsten ikke ugen op til fødslen.. Han var MEGET stille... Håber der snart sker noget..kram

nej det var ikke rart, men blev helt lettet da jeg så hørte hjertelyd

det kan være det samme sker for mig, ville være rart hvis han snart kom ud så hans far også kan få glæde af ham..

Anmeld

5. juni 2012

Team Putte

catharina skriver:

hej alle sammen..

har lige været en smut forbi fødegangen da jeg ikke havde mærket noget liv fra lille manden et døgn, og var derfor lidt nervøs 

men det viste sig heldigvis at alt var i skønnest orden. fin hjertelyd og alt sammen så nu er det bare at vente på veerene kommer. og håber virkelig de kommer snart med kun 5 dage til termin..

evt nogen der har oplevet det nogenlnde det samme inden for de sidste par dage eller lige op til fødslen så vil jeg gerne høre om det..

havde bare lige brug for at komme af med det..

Ih det er aldrig sjovt når de er stille længe ad gangen!!! Det er jo ligesom det man går og kontrollerer når man ik fysisk kan se på de små at de har det godt

Godt der ik var noget galt

Anmeld

5. juni 2012

MorTilDenDejligste

Team Putte skriver:

Ih det er aldrig sjovt når de er stille længe ad gangen!!! Det er jo ligesom det man går og kontrollerer når man ik fysisk kan se på de små at de har det godt

Godt der ik var noget galt

ja man bliver helt bange for om der er noget galt og især når det er en helt dag man ikke mærker dem

men ja man bliver også helt glad og oppe at køre når man så får bevis for at de har det godt der inde det er næsten den bedste følelse der findes..

Anmeld

5. juni 2012

Team Putte

catharina skriver:

ja man bliver helt bange for om der er noget galt og især når det er en helt dag man ikke mærker dem

men ja man bliver også helt glad og oppe at køre når man så får bevis for at de har det godt der inde det er næsten den bedste følelse der findes..

Utroligt så bekymret man kan være for noget man ik rigtig har endnu

Anmeld

5. juni 2012

MorTilDenDejligste

Team Putte skriver:

Utroligt så bekymret man kan være for noget man ik rigtig har endnu

ja og så afligevel ikke for det har jo været en del af ens liv i knap 9mdr så man knytter jo et bånd til det lille væsen afligevel..

Anmeld

5. juni 2012

Team Putte

catharina skriver:

ja og så afligevel ikke for det har jo været en del af ens liv i knap 9mdr så man knytter jo et bånd til det lille væsen afligevel..

Jah men det er jo stadig ik noget man har taget og følt på endnu

Må indrømme jeg glæder mig til at få min mave tilbage.. Savner lidt de stille stunder efterhånden

Anmeld

5. juni 2012

MorTilDenDejligste

Team Putte skriver:

Jah men det er jo stadig ik noget man har taget og følt på endnu

Må indrømme jeg glæder mig til at få min mave tilbage.. Savner lidt de stille stunder efterhånden

ja det er jo det..

ja kan heller ikke vente på at få min mave igen, savner at kunne ligge på maven og sove, det er nu sådan jeg sover bedst og ikke få ondt i hoften af at ligge på højer side

Anmeld

5. juni 2012

Team Putte

catharina skriver:

ja det er jo det..

ja kan heller ikke vente på at få min mave igen, savner at kunne ligge på maven og sove, det er nu sådan jeg sover bedst og ikke få ondt i hoften af at ligge på højer side

Årh ja at kunne ligge bare lidt på maven uden den begynder at gøre ondt! Det savner jeg så meget! Lå en time i sengen imorges og prøvede at rejse mig uden det gjorde FOR ondt... Det tog lang tid at tage mig sammen til det

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.