Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Hej damer
Vi er flyttet i nyt hus, og har for mange møbler.Derfor sælger jeg vores spisebord i sæbebehandlet egetræ, det er ca 2 år gammelt, men ser stadig rigtig godt ud
Ny pris omkring 6-7000kr, NU 2000KR.
Skriv for billede...
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Mivsen skriver: Hej damer Vi er flyttet i nyt hus, og har for mange møbler.Derfor sælger jeg vores spisebord i sæbebehandlet egetræ, det er ca 2 år gammelt, men ser stadig rigtig godt ud Ny pris omkring 6-7000kr, NU 2000KR. Skriv for billede...
vil super gerne se et billedet
channie-g skriver: vil super gerne se et billedet
Det skal du få..
Er det okay det blir i morgen? Gider du sende en pb til mig med dit mobilnr, så får du det lige den vej
Mivsen skriver: Det skal du få.. Er det okay det blir i morgen? Gider du sende en pb til mig med dit mobilnr, så får du det lige den vej
hvis nu man gerne vil se et billede - men har en mobiltelefon uden farveskærm eller noget som bare sleeet ikke kan modtage billeder eller noget, hvad gør man så?
FrkZier skriver: hvis nu man gerne vil se et billede - men har en mobiltelefon uden farveskærm eller noget som bare sleeet ikke kan modtage billeder eller noget, hvad gør man så?
Hehe så får du det bare herinde
Kan bare først ligge et ind, i morgen eftermiddag, når kæresten kommer fra job med com'en
Så ingen problem...
Mivsen skriver: Hehe så får du det bare herinde Kan bare først ligge et ind, i morgen eftermiddag, når kæresten kommer fra job med com'en Så ingen problem...
hehe okaj tusind tak
Håber i kan se igennem rodet, vi er jo lige flyttet, så mangler stadig lidt
FrkZier skriver: hehe okaj tusind tak
Så der billeder..
Er helt flov over rodet, men vi er lige flyttet så mangler stadig lidt...
Hov der følger også 2 plader med
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128