Hjælp -feber!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

484 visninger
6 svar
0 synes godt om
26. april 2009

Juniors mor

Julie har feber og jeg har givet hende panodil. Hun fik panodil (numsen) kl 11 og nu kl 15 er hun stadig brandvarm og har 38.7. Panodilen har altså slet ikke virket endnu - kan det virkelig passe?? Er der nogle der har prøvet noget lignende??
Til jer hvis børn der har haft skoldkopper, startede det så med høj feber? Der har været skoldkopper i Julies dagpleje, og hun har endnu ikke haft dem.....med mindre det er dem der er på vej????
Helle

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. april 2009

Astrid P

Er hun stadig varm, eller er hun varm igen? Det lyder voldsomt hvis den slet ikke har virket, normalt siger man vist at de virker indenfor 20 minutter... Og så skulle de virke i ca 4 timer frem. Men har hun været varm hele tiden?

Stakkels lille Julie!

Anmeld

26. april 2009

Juniors mor

Astrid P skriver:

Er hun stadig varm, eller er hun varm igen? Det lyder voldsomt hvis den slet ikke har virket, normalt siger man vist at de virker indenfor 20 minutter... Og så skulle de virke i ca 4 timer frem. Men har hun været varm hele tiden?

Stakkels lille Julie!

Hun har været varm siden hun fik den - jeg forstår det ikke helt.......Hun er godt nok sølle!!! jeg tror jeg vil tage børnene med ned og købe noget juice så hun kan drikke noget mere......

øv jeg hader at være alene med sygt barn

Anmeld

26. april 2009

Astrid P

Juniors mor skriver:

Hun har været varm siden hun fik den - jeg forstår det ikke helt.......Hun er godt nok sølle!!! jeg tror jeg vil tage børnene med ned og købe noget juice så hun kan drikke noget mere......

øv jeg hader at være alene med sygt barn

Det lyder som en god idé med en masse væske... Men underligt at den slet ikke har virket. Det har jeg aldrig oplevet.

God bedring med hende, jeg kan virkelig godt forstå at du er træt af at være alene om det!

fra Astrid

Anmeld

26. april 2009

Kaufie

Juniors mor skriver:

Til jer hvis børn der har haft skoldkopper, startede det så med høj feber? Der har været skoldkopper i Julies dagpleje, og hun har endnu ikke haft dem.....med mindre det er dem der er på vej????
Helle

William havde 37.7-37.9 i tre dage før skoldkopperne brød frem. Inkubationstiden hedder vist 7-21 dage - altså et rimelig stort spænd. William fik sine 18 dage efter han blev smittet.

God bedring med hende

Anmeld

27. april 2009

ivfmarie

Juniors mor skriver:

Julie har feber og jeg har givet hende panodil. Hun fik panodil (numsen) kl 11 og nu kl 15 er hun stadig brandvarm og har 38.7. Panodilen har altså slet ikke virket endnu - kan det virkelig passe?? Er der nogle der har prøvet noget lignende??
Helle

mht skoldkopperne...
Malte fik to dage med pyller og feber en god uges tid før skoldkopperne brød ud - så det kunne jo godt være det der drille den lille prinsesse?
Mht feberen... Her plejer pano'en at virke efter 15-20 minutter, men det er forskelligt hvor godt den virker. Nogen gange slår den febern helt ned, andre gange tager den bare lige toppe af ungernes utilpashed, så de får humøret igen...
Det kommer vel lidt an på hvad der grunden til feberen.. Sårn, hvor "godt" den har fat i den bette krop?

Marie - der har sendt en dreng med en temp på 38 afsted i dp (godt kørende på en pano - nu må vi se hvad der sker om 3 timer )

Anmeld

27. april 2009

Juniors mor

ivfmarie skriver:

mht skoldkopperne...
Malte fik to dage med pyller og feber en god uges tid før skoldkopperne brød ud - så det kunne jo godt være det der drille den lille prinsesse?
Mht feberen... Her plejer pano'en at virke efter 15-20 minutter, men det er forskelligt hvor godt den virker. Nogen gange slår den febern helt ned, andre gange tager den bare lige toppe af ungernes utilpashed, så de får humøret igen...
Det kommer vel lidt an på hvad der grunden til feberen.. Sårn, hvor "godt" den har fat i den bette krop?

Marie - der har sendt en dreng med en temp på 38 afsted i dp (godt kørende på en pano - nu må vi se hvad der sker om 3 timer )

Her til morgen var hun helt frisk, og der var ikke skyggen af feber. Hun stod og rev i sit overtøj og kunne slet ikke vente med at komme i dp, så morgenmaden blev indtaget i søskendesædet på barnevognen
Jeg må holde øje med om der dukker nogle skoldkopper op i løbet af ugen så - det skulle ikke undre mig at hun så er fuld af skoldkopper når Magnus skal døbes.......fedt!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.