Der er lidt tid at løbe på endnu

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

421 visninger
8 svar
0 synes godt om
26. april 2009

Lise

men, sidder lige og prøver at lave Simon en ønskeseddel til fødselsdag. Men mangler lidt inspiration. Hvad ønsker jeres unger sig?

Prøver også at finde en eller anden bilbane, evt. med noget lyd i. Min mor har sådan nogle gamle plastic baner som siger nogle lyde, og han er bare helt pjattede med dem. Men synes ikke rigtigt at kunne finde noget derude i legetøjsjunglen..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. april 2009

Lise

Er der i øvrigt nogen der kender de der kuglebaner fra HABA? De ser sjove ud - er de det? Og er en to-årig stor nok til at lege med det? Eller prøver de bare at æde kuglerne så snart man kigger den anden vej?

Anmeld

26. april 2009

linemus

Jeg prøver lige at huske tilbage til Sebastians 2 års fødselsdag. Hans absolut yndlingsgave - han gad slet ikke pakke op efter den - var duplo lego med Thomas Tog. Han elskede det tog. Nr. 2 yndlingsgave var hans blå trehjulede cykel.

Af os fik han Brio togbane. Sådan et "mit første brio" sæt, med tog og to vogne, skinner til en cirkel og et lille stofhus. Det var han også vild med og legede meget koncentreret. Han skulle selvfølgelig have hjælp til det i starten, men fangede det hurtigt. Vi gav ham også en elektrisk politibil til at sidde på, og noget duplo lego Byggemand Bob, som han dog aldrig har leget ret meget med.

Signe og Nanna ønsker sig løbecykler, en stor trampolin til haven og en wheely bug mariehøne. Så kan jeg ikke huske mere, men har heller ikke lavet ønskesedlen endnu, så jeg skriver nok igen

- Line

Anmeld

26. april 2009

linemus

Lise skriver:

Er der i øvrigt nogen der kender de der kuglebaner fra HABA? De ser sjove ud - er de det? Og er en to-årig stor nok til at lege med det? Eller prøver de bare at æde kuglerne så snart man kigger den anden vej?

Jeg har lige kigget på, hvad det er, og det ser rigtig fedt ud. Jeg tror bare, du vil få meget mere ud af at give ham det næste år. Jeg tror ikke, de kan finde ud af det endnu, eller kan se så meget sjov i det, som de vil kunne senere ved 3-4 års alderen, og tit har jeg oplevet, at hvis de først har fået legetøjet for tidligt, så får de ikke så meget glæde af det. Det er ligesomom glæden ved at få noget fedt går af det, og så bliver de bare ikke så glade for det senere, hvis du forstår.

Anmeld

26. april 2009

Lise

linemus skriver:

Jeg har lige kigget på, hvad det er, og det ser rigtig fedt ud. Jeg tror bare, du vil få meget mere ud af at give ham det næste år. Jeg tror ikke, de kan finde ud af det endnu, eller kan se så meget sjov i det, som de vil kunne senere ved 3-4 års alderen, og tit har jeg oplevet, at hvis de først har fået legetøjet for tidligt, så får de ikke så meget glæde af det. Det er ligesomom glæden ved at få noget fedt går af det, og så bliver de bare ikke så glade for det senere, hvis du forstår.

Jeg forstår - og tror du har ret

Anmeld

26. april 2009

Mikkelmusen

indtil videre ser Filucas således ud:

Løbecykel

Sækkestol (ikke baby-størrelse)

Fisher Price Laugh & Learn Learning Puppy

Fisher Price Laugh & Learn Learning Home

Tøj str. 98 (sokker er str 22-24)

Spejl

Hammerbræt

Ståbræt til barnevogn

Gå-sele

legekøkken

Anmeld

27. april 2009

ivfmarie

K-R-A-K-O-O-R!!

Det er simpelthen det eneste Maltes liv drejer sig om lige nu - traktorer! Så jeg tror vi ser om ikke man kan finde sådan en pedal-sag som han kan få i stedet for en trehjuler...
Ellers tror jeg det bliver noget legegøjl til haven.

Og derudover... bum..bum... pas, jeg er sgu blank!

Anmeld

27. april 2009

Kaufie

ivfmarie skriver:

K-R-A-K-O-O-R!!

Det er simpelthen det eneste Maltes liv drejer sig om lige nu - traktorer! Så jeg tror vi ser om ikke man kan finde sådan en pedal-sag som han kan få i stedet for en trehjuler...

Sådan en dreng har vi også. Og han HAR fået krakkoren - og den er et MEGA hit. Den står så bare ude hos mine forældre, for vi har ikke rigtig plads til at han kan drøne rundt på den i vores have.

Men mon ikke han får endnu en herhjemtil når han kan finde ud af at bruge pedalerne, så han selv kan trække den rundt på fortorvet. For det er ikke sundt for en ryg at lege skubbemotor når drengen kan bruge timer på krakkoren.

Anmeld

27. april 2009

Joan ( Smallie )

ivfmarie skriver:

K-R-A-K-O-O-R!!

Vi har lige købt en traktor med pedaler til Niels ude i bilka til 400kr hvor han kan nå de skide pedaler og bruge i rigtig lang tid.

Bare lige en ide harfra

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.