hvad var jeres tanker?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. juni 2012

La´chrissen

Mettefpigen skriver:

Jeg tænkte overhovedet ikk på sex efter fødslen... Jeg blev syet og det gjorde så ondt, og blødte de første par uger... Også skete alt det med min mor så mine tanker var et helt andet sted... Tror der gik halvanden måned eller sådan noget før vi havde sex.....

Ja man skal jo være klar til det hele.
Må jeg spørge hvad der er sket med hende?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. juni 2012

Mettefpigen

La´chrissen skriver:

Ja man skal jo være klar til det hele.
Må jeg spørge hvad der er sket med hende?

Jaa det skal man  Jo da, hun blev overfaldet af en nabo da Lukas var 11 dage gammel... Lå på sygehuset i lidt over 5 uger... Så der var ikk mange tanker til sex....

Anmeld

4. juni 2012

La´chrissen

Mettefpigen skriver:

Jaa det skal man  Jo da, hun blev overfaldet af en nabo da Lukas var 11 dage gammel... Lå på sygehuset i lidt over 5 uger... Så der var ikk mange tanker til sex....

Ej Puh sikke en grim oplevelse. Så er der altså nogle ting der er mere vigtig end sex. Har hun det godt igen så?

Anmeld

4. juni 2012

Mettefpigen

La´chrissen skriver:

Ej Puh sikke en grim oplevelse. Så er der altså nogle ting der er mere vigtig end sex. Har hun det godt igen så?

Jaa lig på det punkt der ihvertfald... Både og... Hun blev slået ned med en økse.. Så efter omstændighederne har hun det godt.. Men er lam i den ene arm, og har en del skavanker med i forskellige dele af kroppen..

Anmeld

4. juni 2012

SukkerDronning

Hehe

Jeg tror faktsik aldrig jeg har været mere (Shhh hviske hviske) liderlig end de første par uger efter. Var klar samme aften, hvis ikke det havde været fordi, at jeg blødte og jo faktisk havde lidt ondt og vigtigst af alt så må man jo af gode grunde ikke.

Tror det var fordi min kæreste og jeg havde oplevet noget så smukt sammen og så var der jo bare lyserød kærlighed rundt om os.

Anmeld

4. juni 2012

La´chrissen

Mettefpigen skriver:

Jaa lig på det punkt der ihvertfald... Både og... Hun blev slået ned med en økse.. Så efter omstændighederne har hun det godt.. Men er lam i den ene arm, og har en del skavanker med i forskellige dele af kroppen..

Det er utroligt hvad folk kan finde på. Godt hun har det ok, men man ville selvfølgelig have det som før. men godt du stadig har hende.

Anmeld

4. juni 2012

La´chrissen

SukkerDronning skriver:

Hehe

Jeg tror faktsik aldrig jeg har været mere (Shhh hviske hviske) liderlig end de første par uger efter. Var klar samme aften, hvis ikke det havde været fordi, at jeg blødte og jo faktisk havde lidt ondt og vigtigst af alt så må man jo af gode grunde ikke.

Tror det var fordi min kæreste og jeg havde oplevet noget så smukt sammen og så var der jo bare lyserød kærlighed rundt om os.

Haha ja. Følelser kan gøre meget

Anmeld

4. juni 2012

Mettefpigen

La´chrissen skriver:

Det er utroligt hvad folk kan finde på. Godt hun har det ok, men man ville selvfølgelig have det som før. men godt du stadig har hende.

Jaaa det priser jeg mig også lykkelig for! 1 mm fra at hun var blevet lam fra halsen og ned og 1 cm fra at hun var død på stedet! Så det var held i uheld!

Anmeld

4. juni 2012

La´chrissen

Mettefpigen skriver:

Jaaa det priser jeg mig også lykkelig for! 1 mm fra at hun var blevet lam fra halsen og ned og 1 cm fra at hun var død på stedet! Så det var held i uheld!

Puh. Ved næsten ikke hvad jeg skal sige. Men sørg for at nyd al den tid du har med hende

Anmeld

4. juni 2012

Mettefpigen

La´chrissen skriver:

Puh. Ved næsten ikke hvad jeg skal sige. Men sørg for at nyd al den tid du har med hende

Det prøver jeg også.. Bare ikk altid nemt når man har en depression, baby og et forhold man også skal arbejde kraftigt på efter omstændighederne... Men gør alt det jeg kan  Men det var lige et sidespor

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.