hvad var jeres tanker?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.787 visninger
20 svar
0 synes godt om
4. juni 2012

La´chrissen

Jeg går på kursus for tiden og har gået der noget tid, så mellem os tøser bliver samtalerne mere og mere løssluppen.
Så kommet vi ind på fødsel og sex. Hvor jeg siger jamen er lysten der overhovedet en uge efter man har født.
Ork ja, men de sidste tre var den der. Men ved første barn havde hun et billede inde i hovedet af en glubsk rottweiler der hapsede efter en cocktail pølse. At der slet ikke ville være nogen følelse i det.
Men det gik jo rigtig fint, sagde hun
Jeg syntes simpelthen den historie var så sjovt så den lige skulle deles. Hihi.
Men hva med jer hvordan har jeres tanker været om sex efter fødsel?
Det er da noget jeg tænker lidt over, når man engang bliver gravid og har født.
Håber ikke der er nogle der bliver stødt over dette indlæg. Der er intet ondt ment i det

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. juni 2012

La´chrissen

4. juni 2012

morbibi

La´chrissen skriver:

Jeg går på kursus for tiden og har gået der noget tid, så mellem os tøser bliver samtalerne mere og mere løssluppen.
Så kommet vi ind på fødsel og sex. Hvor jeg siger jamen er lysten der overhovedet en uge efter man har født.
Ork ja, men de sidste tre var den der. Men ved første barn havde hun et billede inde i hovedet af en glubsk rottweiler der hapsede efter en cocktail pølse. At der slet ikke ville være nogen følelse i det.
Håber ikke der er nogle der bliver stødt over dette indlæg. Der er intet ondt ment i det

Griner...... den var god

Jeg har ingen tanker omkring sex, det er manden der er nervøs for, at min sygning spænger. Jeg tager det som det kommer

Anmeld

4. juni 2012

L&V

La´chrissen skriver:

Der var ingen af os der havde lyst sådan lige med det samme, nok mest pga jeg var ret syg efter fødslen og super øm og nøj hvor gjorde det os bare ondt de første mange gange

Anmeld

4. juni 2012

La´chrissen

morbibi skriver:

Griner...... den var god

Jeg har ingen tanker omkring sex, det er manden der er nervøs for, at min sygning spænger. Jeg tager det som det kommer

Uh ja det ville jeg nok også tænke. Men det bliver nok noget helt andet når man når der til engang

Anmeld

4. juni 2012

La´chrissen

Månsson skriver:

Der var ingen af os der havde lyst sådan lige med det samme, nok mest pga jeg var ret syg efter fødslen og super øm og nøj hvor gjorde det os bare ondt de første mange gange

Nej lysten skal jo helst være der og det skal være rart. Men det er lige nøjagtig det jeg har tænkt om det

Anmeld

4. juni 2012

Mettefpigen

Jeg tænkte overhovedet ikk på sex efter fødslen... Jeg blev syet og det gjorde så ondt, og blødte de første par uger... Også skete alt det med min mor så mine tanker var et helt andet sted... Tror der gik halvanden måned eller sådan noget før vi havde sex.....

Anmeld

4. juni 2012

L&V

La´chrissen skriver:

Nej lysten skal jo helst være der og det skal være rart. Men det er lige nøjagtig det jeg har tænkt om det

Tror der gik ca 3 måneder før vi prøvede igen.. Men man er jo os træt og har lige født en melon, ens bækkenbund er blevet bundløs osv der er ski ikke noget charmerende ved det.. Men hvis du bliver syet når det engang er så kig i et spejl for det er ik farligt eller noget og lad din mand kigge så han heller ik tror det er helt ødelagt, brug glide creme og ta den med ro

Anmeld

4. juni 2012

La´chrissen

Månsson skriver:

Tror der gik ca 3 måneder før vi prøvede igen.. Men man er jo os træt og har lige født en melon, ens bækkenbund er blevet bundløs osv der er ski ikke noget charmerende ved det.. Men hvis du bliver syet når det engang er så kig i et spejl for det er ik farligt eller noget og lad din mand kigge så han heller ik tror det er helt ødelagt, brug glide creme og ta den med ro

Ja man tager det jo bare hen af vejen. Det er jo også meget forskelligt fra en til en anden. Men tak for svar

Anmeld

4. juni 2012

L&V

La´chrissen skriver:

Ja man tager det jo bare hen af vejen. Det er jo også meget forskelligt fra en til en anden. Men tak for svar

Ja og hvor medtaget man er Det var så lidt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.