Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
VNB skriver: årh 1000 tak søde! ja jeg er helt stolt over at jeg har klaret en så krævende uddannelse selvom jeg har fået barn og været væk et år på barsel det giver virkelig en fed følelses i kroppen at vide at MAN KAN HVAD MAN VIL! og det kender du jo alt til har lige set dit indlæg! du ser så mega mega mega godt ud!!!!
årh 1000 tak søde!
ja jeg er helt stolt over at jeg har klaret en så krævende uddannelse selvom jeg har fået barn og været væk et år på barsel det giver virkelig en fed følelses i kroppen at vide at MAN KAN HVAD MAN VIL!
og det kender du jo alt til har lige set dit indlæg! du ser så mega mega mega godt ud!!!!
Self kan man få en fed uddannelse selv om man har fået barn
jeg syntes det er sååå flot.... håber du får taget et billede af dig når du har fået din nål
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
VNB skriver: aaarh det er derfor Vi skal også skrive BA i grupper, men jeg fik heldigvis dispensationen til at skrive alene Held og lykke med det hele! og NYD din sommer i ro og fred fra lektier
aaarh det er derfor
Vi skal også skrive BA i grupper, men jeg fik heldigvis dispensationen til at skrive alene
Held og lykke med det hele! og NYD din sommer i ro og fred fra lektier
Tak i lige måde
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128