Yay!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. juni 2012

VNB

La´chrissen skriver:

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. juni 2012

DLM

VNB skriver:

skal i op sammen til den mundtlige i 20 min først så? og så 15 min selv bagefter? 

jeg har skrevet alene, så det er "bare" 20 min  

kan godt mærke at nervøsiteten så småt begynder at stige lidt  

yeps men det er fordi det er førsteårs prøve, når vi skal skrive bachelor, må vi naturligvis gerne skrive i grupper, men skal op og forsvare enkeltvis

Anmeld

6. juni 2012

TrineMine86

VNB skriver:

mange tak 

Ja jeg tror også at det nok skal gå den 20 Det håber jeg da ihvertfald  Det er bare så vildt endelig at være nået hertil! 

jeg kan huske da jeg var til jeres dimension, hvor jeg var på barsel, og der tænkte jeg bare at der var 100 år til jeg selv blev færdig! 

og nu er det bare lige om lidt! 

går det godt med dig? du er startet op igen efter barsel ikk? 

er da 100 % sikker på det kommer til at gå super godt den 20ende

hvem er din vejleder?

ja det er jo også snart 1 år siden nu, pyh hvor er tiden gået stærkt

nej jeg er ikke startet endnu, har barsel indtil d. 24 aug. så  jeg nyder barslen i fulde drag og håber og beder til at jeg kan finde noget arbejde når den er slut

men al held og lykke

Anmeld

6. juni 2012

ønskebørn74

VNB skriver:

Jeg har idag afleveret mit bachelor projekt! 

Sikke en dejlig følelse  

Nu mangler jeg "bare" at skulle forsvare det til en mundtlig eksamen den 20 Juni - og så skulle jeg meget gerne få mit gyldne firkløver-emblem samt eksamensbevis overrakt den 27 Juni - derefter kan jeg stolt nyde min nye titel som SYGEPLEJERSKE! 

weeeeeeeee!!!!

Anmeld

7. juni 2012

VNB

TrineMine86 skriver:

er da 100 % sikker på det kommer til at gå super godt den 20ende

hvem er din vejleder?

ja det er jo også snart 1 år siden nu, pyh hvor er tiden gået stærkt

nej jeg er ikke startet endnu, har barsel indtil d. 24 aug. så  jeg nyder barslen i fulde drag og håber og beder til at jeg kan finde noget arbejde når den er slut

men al held og lykke

Jeg har Dorthe Lund som vejleder hun har bare været rigtig god!! 

ih hvor lækkert at du stadig har barsel hele sommeren! Kan godt forstå at du nyder det  

Mange tak, jeg skal selvfølgelig nok lige komme med en update når jeg er HELT færdig 

Anmeld

7. juni 2012

VNB

ønskebarn74 skriver:

weeeeeeeee!!!!

STORT til dig søde! Håber at det går godt med de små æg-basser 

Anmeld

7. juni 2012

ønskebørn74

VNB skriver:

STORT til dig søde! Håber at det går godt med de små æg-basser 

ved det ikke før d.13.6... men tror det ikke..

Anmeld

7. juni 2012

VNB

DLM skriver:

yeps men det er fordi det er førsteårs prøve, når vi skal skrive bachelor, må vi naturligvis gerne skrive i grupper, men skal op og forsvare enkeltvis

aaarh det er derfor  

Vi skal også skrive BA i grupper, men jeg fik heldigvis dispensationen til at skrive alene  

Held og lykke med det hele! og NYD din sommer i ro og fred fra lektier  

Anmeld

7. juni 2012

B&J

wow hvor ser det godt ud det arbejde jeg kan se og self. får du den 4kløver for du kan bare det der kan virkelig godt forstå du er STOLT og det skal du også bare være

Anmeld

7. juni 2012

VNB

B&J skriver:

wow hvor ser det godt ud det arbejde jeg kan se og self. får du den 4kløver for du kan bare det der kan virkelig godt forstå du er STOLT og det skal du også bare være

årh 1000 tak søde! 

ja jeg er helt stolt over at jeg har klaret en så krævende uddannelse selvom jeg har fået barn og  været væk et år på barsel det giver virkelig en fed følelses i kroppen at vide at MAN KAN HVAD MAN VIL! 

og det kender du jo alt til har lige set dit indlæg! du ser så mega mega mega godt ud!!!! 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.