Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Dot D skriver: Nu er jeg jo en "sprap-pige" og så kom jeg lige til at tænke på, at dengang jeg hoppede, der købte vi en t-shirt bagefter, hvor der stod noget med at have sprunget 64 mtr.... Hvis I nu kunne købe sådan én, så sætte den i en ramme (sådan lidt fikst) også en masse billeder udenom, så har han jo et håndgribeligt minde om dagen
Nu er jeg jo en "sprap-pige" og så kom jeg lige til at tænke på, at dengang jeg hoppede, der købte vi en t-shirt bagefter, hvor der stod noget med at have sprunget 64 mtr....
Hvis I nu kunne købe sådan én, så sætte den i en ramme (sådan lidt fikst) også en masse billeder udenom, så har han jo et håndgribeligt minde om dagen
det er rigtigt det var en god ide
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Bungeejump!! Hvor ville jeg gerne prøve selv! Men i og med at jeg har højdeskræk og er en rigtig tøse tøs på de punkter... Så tror jeg aldrig det kommer til at ske
rikkeregnbue skriver: Bungeejump!! Hvor ville jeg gerne prøve selv! Men i og med at jeg har højdeskræk og er en rigtig tøse tøs på de punkter... Så tror jeg aldrig det kommer til at ske
jeg kunne også godt tænke mig at prøve
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128