morgen gave

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. juni 2012

Kay

Team Putte skriver:

Jah et close-up billede når han har fået alt udstyret på og står forventningsfuld og venter og et af hvor han springer, i en ramme sammen med diplomet Min kæreste ville ELSKE det!

god ide

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. juni 2012

Kay

MortilElias2010 skriver:

Jeg gav min mand en oplevelsesgave der indebar at springe i fladskærm med en guide, men ikke om han ville da han var bange for ikke at overleve og se sin søn vokse op, men han syntes det var en sød tanke. Vi gav den så til min yngste lillebror, men han glemte alt om det så det udløb og pengene fløj dermed ud af vinduet 

Hvad med en medaljon med et billede af hans barn eller dig/ begge? Ved ikke lige på stående fod om I har børn sammen. 

Tillykke med det forestående bryllup 

vi har kun hende der ligger i min mave... og tror ik han ville blive glad for en medalion

Anmeld

4. juni 2012

Dot D

Jeg har stemt bungeejump, for det er vildt fedt at prøve.....

Og det kan godt være, at han ikke har det mere, efter han har gjort det, men mindet om den fede oplevelse, er der altid..

Det er ca 20 år siden jeg sprang, og følelsen er der bare endnu, og det er fedt at huske tilbage på

Anmeld

5. juni 2012

Kay

Mom In The Making skriver:

Jeg har stemt bungee jump. Jeg tror kvinder går mere op i det der med at "have" noget de kan tage frem og mindes ved.

Desuden.. som en anden skriver er et minde der jo også for livet og som du beskriver din mand, vil bungee vidst være lige ham.

ja... det er nok mest en kvinde ting det der med at havde noget...

Anmeld

5. juni 2012

Kay

Dot D skriver:

Jeg har stemt bungeejump, for det er vildt fedt at prøve.....

Og det kan godt være, at han ikke har det mere, efter han har gjort det, men mindet om den fede oplevelse, er der altid..

Det er ca 20 år siden jeg sprang, og følelsen er der bare endnu, og det er fedt at huske tilbage på

ja... det er vel noget man aldrig glemmer...

Anmeld

5. juni 2012

Dot D

Kay skriver:

ja... det er vel noget man aldrig glemmer...

Lige netop.... Den oplevelse sidder der for altid

Anmeld

5. juni 2012

Kay

Dot D skriver:

Lige netop.... Den oplevelse sidder der for altid

er også sikker på at det er lige ham... helt sikker....

Anmeld

5. juni 2012

Kløver

Helt sikkert hoppet, og som andre skriver så tage en masse billeder så har han jo også noget at mindes om, og Så Kan i jo evt tage ud at spise sammen bagefter og få en hyggelig og spændende dag sammen <3

Anmeld

5. juni 2012

Kay

Maja84 skriver:

Helt sikkert hoppet, og som andre skriver så tage en masse billeder så har han jo også noget at mindes om, og Så Kan i jo evt tage ud at spise sammen bagefter og få en hyggelig og spændende dag sammen <3

ja god ide

Anmeld

5. juni 2012

Dot D

Kay skriver:

er også sikker på at det er lige ham... helt sikker....

Nu er jeg jo en "sprap-pige" og så kom jeg lige til at tænke på, at dengang jeg hoppede, der købte vi en t-shirt bagefter, hvor der stod noget med at have sprunget 64 mtr....

Hvis I nu kunne købe sådan én, så sætte den i en ramme (sådan lidt fikst) også en masse billeder udenom, så har han jo et håndgribeligt minde om dagen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.