LotusCPH skriver:
Arhh det er godt du er så sød ved ham -
SÅDAN !! Lavede han så noget til mors dag? 
Du tror det ik , men er ved at bage muffins - Så nogle hormoner må der da være igang - uhh
bager ellers aldrig 
Håber ik bagepulveret er for meget -sidst jeg bagte var en mandel/whiskey kage til min choko-whiskey fløde is - til julefrokost med alle de gl. sygepl. oohhh my - måtte skære kagen fri af ovnen - havde kommet til at hælde alt alt alt for meget bagepulver i - så den sad fast *G*
Nu når børnene og far kommer hjem finder jeg lige gaverne frem - og ungerne ka gi far deres fars dag gave
Bliver så godt at se hans udtryk - samt at jeg har bagt -som jeg ellers aldrig gør
YES
er helt elektrisk over at se reaktionen 
Han lavede ik noget for mig til mors dag.. Og han har faktisk været lidt ked af han ik gjorde det, især fordi min mor var så "sød" lige at præcisere at jeg jo er mor, bare med bebs i maven
Men kan godt forstå han ik tænkte videre over det, og jeg forventede heller ingenting
Han gør sgu så meget for mig i hverdagen, og overrasker mig så ofte 
Lyder ik som om vi skal have dig til at tage kage med når vi holder baby-træf
Måske oz meget godt du ik valgte at kaste dig ud i bageprojektet til den housewarming 

Nu du bringer hormoner på banen.. Har du så lagt mærke til nogen forandring i Elvis? Her har Texas nemlig været en værre putterøv de sidste 3 dage, primært mig han skal ligge hos og gerne enten helt tæt på eller ovenpå mig.. Tænkte han måske kunne lugte en eller anden forandring ligesom da jeg havde blærebetændelse der klistrede han oz..
Blev far glad for gaven?
Den ser SÅ fin ud!
Anmeld