Fars dag

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. juni 2012

Team Putte

LotusCPH skriver:

Ja præcis - Det er dejlgit at glæde hinanden Ligesom den dag han kom hjem med en rose - og jeg fik beskeden om - "Jeg elsker dig skat, der er Gio" Så er man jo li´som solgt *G*

Ej det er fedt at glædes - og ikke nogle store ting, men et kort eller noget personligt- Alle bliver jo så glade ved gaver eller en lille tanke- specielt når børnene kommer og overtager billedet tit i hverdagen så ska man lige påskønne hinanden

SKØNT - og godt du overraskede ham  

Årh hvor sødt

Jah den dag man holder op med at tænke på hinanden kan man jo ligeså godt lade være med at være sammen! Og netop det behøver jo ik være en stor ting.. Det kan være en enkelt rose eller en spontan fodmassage, her tror jeg faktisk det var bearnaisesaucen fra k-salat der faldt i bedst jord her jeg har en dejlig ukompliceret mand! Havde handlet med mine små søstre i mandags og de havde taget bøfferne og saucen med hjem så det ik stod i køleskabet og han ville opdage det.. De leverede så aftensmaden i går omkring kl 17 og det var jo som at se et lille barn juleaften da han åbnede posen 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. juni 2012

LotusCPH

Team Putte skriver:

Årh hvor sødt

Jah den dag man holder op med at tænke på hinanden kan man jo ligeså godt lade være med at være sammen! Og netop det behøver jo ik være en stor ting.. Det kan være en enkelt rose eller en spontan fodmassage, her tror jeg faktisk det var bearnaisesaucen fra k-salat der faldt i bedst jord her jeg har en dejlig ukompliceret mand! Havde handlet med mine små søstre i mandags og de havde taget bøfferne og saucen med hjem så det ik stod i køleskabet og han ville opdage det.. De leverede så aftensmaden i går omkring kl 17 og det var jo som at se et lille barn juleaften da han åbnede posen 

Nej en go ide Altid dejligt man ka overraske  

Anmeld

6. juni 2012

Team Putte

LotusCPH skriver:

Nej en go ide Altid dejligt man ka overraske  

Hehe ja hans kommentar i går aftes da det sidste es var rystet ud af ærmet var "Hold kæft hvor er du udspekuleret! Altså på den gode måde!" Han havde ik set noget af det komme selvom han da tænkte sit da jeg sagde der kom en levering til ham iløbet af eftermiddagen så han skulle åbne når der blev ringet på

Anmeld

6. juni 2012

LotusCPH

Team Putte skriver:

Hehe ja hans kommentar i går aftes da det sidste es var rystet ud af ærmet var "Hold kæft hvor er du udspekuleret! Altså på den gode måde!" Han havde ik set noget af det komme selvom han da tænkte sit da jeg sagde der kom en levering til ham iløbet af eftermiddagen så han skulle åbne når der blev ringet på

Arhh det er godt du er så sød ved ham - SÅDAN !! Lavede han så noget til mors dag?

Du tror det ik , men er ved at bage muffins - Så nogle hormoner må der da være igang - uhh bager ellers aldrig

Håber ik bagepulveret er for meget -sidst jeg bagte var en mandel/whiskey kage til min choko-whiskey fløde is - til julefrokost med alle de gl. sygepl. oohhh my - måtte skære kagen fri af ovnen - havde kommet til at hælde alt alt alt for meget bagepulver i - så den sad fast *G* 

Nu når børnene og far kommer hjem finder jeg lige gaverne frem - og ungerne ka gi far deres fars dag gave Bliver så godt at se hans udtryk - samt at jeg har bagt -som jeg ellers aldrig gør YES er helt elektrisk over at se reaktionen

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

7. juni 2012

Team Putte

LotusCPH skriver:

Arhh det er godt du er så sød ved ham - SÅDAN !! Lavede han så noget til mors dag?

Du tror det ik , men er ved at bage muffins - Så nogle hormoner må der da være igang - uhh bager ellers aldrig

Håber ik bagepulveret er for meget -sidst jeg bagte var en mandel/whiskey kage til min choko-whiskey fløde is - til julefrokost med alle de gl. sygepl. oohhh my - måtte skære kagen fri af ovnen - havde kommet til at hælde alt alt alt for meget bagepulver i - så den sad fast *G* 

Nu når børnene og far kommer hjem finder jeg lige gaverne frem - og ungerne ka gi far deres fars dag gave Bliver så godt at se hans udtryk - samt at jeg har bagt -som jeg ellers aldrig gør YES er helt elektrisk over at se reaktionen

Han lavede ik noget for mig til mors dag.. Og han har faktisk været lidt ked af han ik gjorde det, især fordi min mor var så "sød" lige at præcisere at jeg jo er mor, bare med bebs i maven  Men kan godt forstå han ik tænkte videre over det, og jeg forventede heller ingenting Han gør sgu så meget for mig i hverdagen, og overrasker mig så ofte

Lyder ik som om vi skal have dig til at tage kage med når vi holder baby-træf Måske oz meget godt du ik valgte at kaste dig ud i bageprojektet til den housewarming

Nu du bringer hormoner på banen.. Har du så lagt mærke til nogen forandring i Elvis? Her har Texas nemlig været en værre putterøv de sidste 3 dage, primært mig han skal ligge hos og gerne enten helt tæt på eller ovenpå mig.. Tænkte han måske kunne lugte en eller anden forandring ligesom da jeg havde blærebetændelse der klistrede han oz..

Blev far glad for gaven? Den ser SÅ fin ud!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.