Fars dag

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. juni 2012

Team Putte

Laijona Äiti skriver:

Ja, men sættes igang idag kan jo nå over efter midnat men måske...

Det kan sagens trække ud, men håber da det kommer til at gå hurtigt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. juni 2012

lio

Team Putte skriver:

Det kan sagens trække ud, men håber da det kommer til at gå hurtigt

Ja, selvfølgelig (dog er igangsættelse sjældent hurtigt overstået )

men vi krydser

Anmeld

5. juni 2012

Team Putte

Laijona Äiti skriver:

Ja, selvfølgelig (dog er igangsættelse sjældent hurtigt overstået )

men vi krydser

Ork da min mor blev sat i gang med min lillesøs havde hun født inden kl 16 samme dag

Anmeld

5. juni 2012

lio

Team Putte skriver:

Ork da min mor blev sat i gang med min lillesøs havde hun født inden kl 16 samme dag

Hold da op... det var den første hurtige igangsættelse jeg har hørt om.. dejligt med solstråle-historier

Anmeld

5. juni 2012

Team Putte

Laijona Äiti skriver:

Hold da op... det var den første hurtige igangsættelse jeg har hørt om.. dejligt med solstråle-historier

Jo jo vi var på fødegangen kl 8.15 om morgenen og lillesøs er født 15.55 Kan så ik huske hvordan de satte hende i gang  Men hun blev netop sat i gang en uge før tid fordi hun føder hurtigt og der alligevel var lidt vej til sygehuset

Anmeld

5. juni 2012

lio

Team Putte skriver:

Jo jo vi var på fødegangen kl 8.15 om morgenen og lillesøs er født 15.55 Kan så ik huske hvordan de satte hende i gang  Men hun blev netop sat i gang en uge før tid fordi hun føder hurtigt og der alligevel var lidt vej til sygehuset

Nårh... ja hvis hun har tendens til at føde hurtigt så forstår jeg hun har heldet med sig.

Anmeld

5. juni 2012

Team Putte

Laijona Äiti skriver:

Nårh... ja hvis hun har tendens til at føde hurtigt så forstår jeg hun har heldet med sig.

Præcis

Anmeld

6. juni 2012

LotusCPH

Team Putte skriver:

Så har jeg handlet ind til lidt fars dag hygge for kæresten imorgen Han er godt nok ik rigtig far endnu, men det er så tæt på at jeg gerne vil overraske ham, han forventer INTET!

Han har snakket om de her stenhoveder til haven i et års tid, så dem har jeg købt 2 af fra lillefisen

Lidt far er han til vores 3 dyr som han holder af og ud trods de er lidt besværlige til tider.. Ilderen er gammel og når ik altid på bakke mere, katten vækker ham tidligt om morgenen i weekenderne og marsvinet larmer Så jeg har købt nogle special øl til ham fra dyrerne, en lille opstrammer når de alle tér sig på samme tid

Ydermere elsker han en god bøf, så jeg har med møje og besvær skaffet 2 engelske bøffer, nye danske kartofler og bearnaise fra k-salat (Hans yndlingssovs!) som min ældste lillesøs har taget med hjem og leverer imorgen sidst på eftermiddagen Det er jo ingen overraskelse hvis han ser det stå i køleskabet

Gør i noget ud af fars dag nu det hele er så tæt på? Nu tænker jeg ik på jer der har børn i forvejen for så er det lidt givet

Nej hvor lyder det til han blev rigtig forkælet Dejligt - ja her havde børnene og jeg bestilt en gave fra interpresent - men den er ikke kommet endnu - så måske idag - så far får en forsinket fars dag gave - men far går ikke op i sådanne ting - Men jeg kan godt li at gi ham noget når det er fars dag - ligesom for at påskønne ham, selvom vi har en fantastisk far hver dag  

Min far ringede jeg bare til i år - da han ikke er hjemme Men han blev glad  

Anmeld

6. juni 2012

Team Putte

LotusCPH skriver:

Nej hvor lyder det til han blev rigtig forkælet Dejligt - ja her havde børnene og jeg bestilt en gave fra interpresent - men den er ikke kommet endnu - så måske idag - så far får en forsinket fars dag gave - men far går ikke op i sådanne ting - Men jeg kan godt li at gi ham noget når det er fars dag - ligesom for at påskønne ham, selvom vi har en fantastisk far hver dag  

Min far ringede jeg bare til i år - da han ikke er hjemme Men han blev glad  

Synes oz det er noget særligt at give et eller andet når det nu er fars dag Og hold nu op hvor han nød at blive forkælet i hoved og røv Nu handler det oz så meget om mig og lillefisen i hverdagen, så det manglede bare at det var hans tur!

Ærgeligt gaven ik nåede at komme, men et par dage fra eller til går nok Tror faktisk det er de færreste mænd der forventer alverden på fars dag, så er det bare det sjovere at tage dem totalt med bukserne nede

Anmeld

6. juni 2012

LotusCPH

Team Putte skriver:

Synes oz det er noget særligt at give et eller andet når det nu er fars dag Og hold nu op hvor han nød at blive forkælet i hoved og røv Nu handler det oz så meget om mig og lillefisen i hverdagen, så det manglede bare at det var hans tur!

Ærgeligt gaven ik nåede at komme, men et par dage fra eller til går nok Tror faktisk det er de færreste mænd der forventer alverden på fars dag, så er det bare det sjovere at tage dem totalt med bukserne nede

Ja præcis - Det er dejlgit at glæde hinanden Ligesom den dag han kom hjem med en rose - og jeg fik beskeden om - "Jeg elsker dig skat, der er Gio" Så er man jo li´som solgt *G*

Ej det er fedt at glædes - og ikke nogle store ting, men et kort eller noget personligt- Alle bliver jo så glade ved gaver eller en lille tanke- specielt når børnene kommer og overtager billedet tit i hverdagen så ska man lige påskønne hinanden

SKØNT - og godt du overraskede ham  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.