Erfaringer omkring Tunesien?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. juni 2012

Fines mor

Frøken Christiansen skriver:

tror jeg dropper tunesien når der er så mange der har dårlige erfaringer med det  men hvis der er noget der falder over nogen gode sider eller pludselig ser et godt ferie tilbud må i meget gerne sige til

jeg kunne rigtig godt tænke mig at komme til tyrkiet men mange har sagt det kan blive op mod 40 grader i august dernede det er nok ikke så smart med den lille

VI har haft små børn med til Tyrkiet i sep. og det har været godt. Der er ca. 38 grader midt på dagen, men formiddage og eftermiddage er skønne. ;-)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. juni 2012

bobbles

Fines mor skriver:

VI har haft små børn med til Tyrkiet i sep. og det har været godt. Der er ca. 38 grader midt på dagen, men formiddage og eftermiddage er skønne. ;-)

okay vi har også kigget en del på tyrkiet men mine svigerforældre siger de synes det er en dum ide fordi der er for varmt for børnene men det er klart det billigste land vi har fundet

Anmeld

5. juni 2012

Fines mor

okay vi har også kigget en del på tyrkiet men mine svigerforældre siger de synes det er en dum ide fordi der er for varmt for børnene men det er klart det billigste land vi har fundet

Det passer altså ikke, der findes jo også små børn i Tyrkiet :-)

Vores unger har elsket at bade, og sove i skyggen. Det er altså ikke værre end at have børn i en piss....varm fugtig dansk sommer.

Anmeld

5. juni 2012

Fines mor

Fines mor skriver:

Vores unger har elsket at bade, og sove i skyggen. Det er altså ikke værre end at have børn i en piss....varm fugtig dansk sommer.

Da vores var små tog vi på vores værelse og sov til middag, og vi havde aircon. tændt :-) Så når vi havde spist frokost, så gik vi i seng alle 4 :-)

Anmeld

5. juni 2012

bobbles

Fines mor skriver:

hehe okay  men kunne os selv godt tænke mig tyrkiet og det kunne manden os

Anmeld

5. juni 2012

Fines mor

hehe okay  men kunne os selv godt tænke mig tyrkiet og det kunne manden os

Hvor gamle er dit/ dine børn???

Vi kan personligt bedst li Marmaris, men har også været i Alanya. Er det noget med All incl i leder efter?

Anmeld

5. juni 2012

bobbles

Fines mor skriver:

Hvor gamle er dit/ dine børn???

Vi kan personligt bedst li Marmaris, men har også været i Alanya. Er det noget med All incl i leder efter?

jamen når vi skal afsted i august er den lille 11 måneder og den store 5½ år. Vi vil meget gerne afsted med all inklusive det gør det lidt nemmere  jeg synes bare at spies og startours er så dyre

vil gerne bruge et andet rejseselskab men vil bare gerne være sikker på at der er weekend seng der hvor vi kan tage hen, samt at der også er transfer og mad på flyveren

Anmeld

5. juni 2012

Fines mor

jamen når vi skal afsted i august er den lille 11 måneder og den store 5½ år. Vi vil meget gerne afsted med all inklusive det gør det lidt nemmere  jeg synes bare at spies og startours er så dyre

vil gerne bruge et andet rejseselskab men vil bare gerne være sikker på at der er weekend seng der hvor vi kan tage hen, samt at der også er transfer og mad på flyveren

Vi har været med Bravo Tours til et sted i Alanya som hedder: Grand Elysse apart, det er med all incl. I skal bare best. barneseng på hotellet, og transfer er ikke altid standart idag. Men prøv det hotel jeg lige har skrevet om, det er heller ikke så dyrt. :-)

Anmeld

5. juni 2012

Fines mor

Du får den lige her :

http://www.bravotours.dk/rejsemaal/tyrkiet/alanya/lejligheder-elysee-garden-apart/

Anmeld

5. juni 2012

bobbles

Fines mor skriver:

Du får den lige her :

http://www.bravotours.dk/rejsemaal/tyrkiet/alanya/lejligheder-elysee-garden-apart/

tak  men hvad betyder all inklusive light?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.