aftensmad i dag

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. juni 2012

MariaJ

henh01 skriver:

Parma skinken skal rundt om laksen sammen med salvie krydderi og en skive tomat og så i ovnen i 20 min.

Salat, grønne aspars, sugar snaps, hakkede mandler og jordbær. Og så citronsaft ind over.

Mmmmmm . Det lyder godt. Jeg tror vi skal prøve laksen med skinke i hvert fald. Vi mangler vist lidt for mange ingredienser til salaten i dag, men godt tip til en anden gang

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. juni 2012

morethanperfect

Gammeldags Oksesteg MUMS !

Anmeld

4. juni 2012

Trine89

Vi skal have Kyllinge gryde med ris til

Anmeld

4. juni 2012

Team Putte

henh01 skriver:

Hejsa

Hvad skal I have at spise i aften?

Vi skal have cremet hellefisk med ovnbagte grøntsager.. Ungerne og kæresten skal have ris eller pasta til.

Her står den på lasagne med flutes i aften

En stor portion så der er lidt til fryseren oz.. Nem mad de første dage efter fødslen

Anmeld

4. juni 2012

tarkoflen

Vi skal have BBQ spareribs fra Århus' bedste slagter (hvis du spørger mig med hjemmelavet kartoffelsalat og hjemmelavet coleslaw, hvis der er nogen der ligger inde med en fabelagtig opskrift på kartoffelsalaten, så tager jeg imod med kyshånd

Anmeld

4. juni 2012

Faith

Vi skal have laksebøffer og tunsteaks på mandens nye gasgrill... Hertil avocadosalat, majskolber og tyrkisk brød.

Anmeld

4. juni 2012

FrkT

Frk. Himmelblå skriver:

Åh, mums! 

Ved ikke, om det i virkeligheden bare skyldes nostalgi, - men de der gode gamle danske retter, de får altså tænderne til at løbe i vand!

Hehe du har ret.... dog er der enkelte retter jeg ikke bryder mig om (kan fx ikke fordrage karbonader/krebinetter - fy føj da!)....

Men det her er ret så godt 

Anmeld

4. juni 2012

MelikkazMoar

henh01 skriver:

Hejsa

Hvad skal I have at spise i aften?

Vi skal have cremet hellefisk med ovnbagte grøntsager.. Ungerne og kæresten skal have ris eller pasta til.

dejlig kedelig pasta med kødsovs..

Anmeld

4. juni 2012

MelikkazMoar

MariaJ skriver:

Mmmmmm . Det lyder godt. Jeg tror vi skal prøve laksen med skinke i hvert fald. Vi mangler vist lidt for mange ingredienser til salaten i dag, men godt tip til en anden gang

har du ikke et billed af den mad du så lækkert beskriver ?

Anmeld

4. juni 2012

Frk. Himmelblå

FrkT skriver:

Hehe du har ret.... dog er der enkelte retter jeg ikke bryder mig om (kan fx ikke fordrage karbonader/krebinetter - fy føj da!)....

Men det her er ret så godt 

Er enig! Karbonader er lige en tand for klamme - det er noget med det der tørre kød omgivet af den der fedtfyldte panering....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.