Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
henh01 skriver: Parma skinken skal rundt om laksen sammen med salvie krydderi og en skive tomat og så i ovnen i 20 min. Salat, grønne aspars, sugar snaps, hakkede mandler og jordbær. Og så citronsaft ind over.
Parma skinken skal rundt om laksen sammen med salvie krydderi og en skive tomat og så i ovnen i 20 min.
Salat, grønne aspars, sugar snaps, hakkede mandler og jordbær. Og så citronsaft ind over.
Mmmmmm . Det lyder godt. Jeg tror vi skal prøve laksen med skinke i hvert fald. Vi mangler vist lidt for mange ingredienser til salaten i dag, men godt tip til en anden gang
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Gammeldags Oksesteg MUMS !
Vi skal have Kyllinge gryde med ris til
henh01 skriver: Hejsa Hvad skal I have at spise i aften? Vi skal have cremet hellefisk med ovnbagte grøntsager.. Ungerne og kæresten skal have ris eller pasta til.
Hejsa
Hvad skal I have at spise i aften?
Vi skal have cremet hellefisk med ovnbagte grøntsager.. Ungerne og kæresten skal have ris eller pasta til.
Her står den på lasagne med flutes i aften
En stor portion så der er lidt til fryseren oz.. Nem mad de første dage efter fødslen
Vi skal have laksebøffer og tunsteaks på mandens nye gasgrill... Hertil avocadosalat, majskolber og tyrkisk brød.
Frk. Himmelblå skriver: Åh, mums! Ved ikke, om det i virkeligheden bare skyldes nostalgi, - men de der gode gamle danske retter, de får altså tænderne til at løbe i vand!
Åh, mums!
Ved ikke, om det i virkeligheden bare skyldes nostalgi, - men de der gode gamle danske retter, de får altså tænderne til at løbe i vand!
Hehe du har ret.... dog er der enkelte retter jeg ikke bryder mig om (kan fx ikke fordrage karbonader/krebinetter - fy føj da!)....
Men det her er ret så godt
dejlig kedelig pasta med kødsovs..
MariaJ skriver: Mmmmmm . Det lyder godt. Jeg tror vi skal prøve laksen med skinke i hvert fald. Vi mangler vist lidt for mange ingredienser til salaten i dag, men godt tip til en anden gang
har du ikke et billed af den mad du så lækkert beskriver ?
FrkT skriver: Hehe du har ret.... dog er der enkelte retter jeg ikke bryder mig om (kan fx ikke fordrage karbonader/krebinetter - fy føj da!).... Men det her er ret så godt
Er enig! Karbonader er lige en tand for klamme - det er noget med det der tørre kød omgivet af den der fedtfyldte panering....
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128