Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Hejsa
Hvad skal I have at spise i aften?
Vi skal have cremet hellefisk med ovnbagte grøntsager.. Ungerne og kæresten skal have ris eller pasta til.
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Det ved jeg ikke. Mine forældre har inviteret os hjem og spise
sabrina89 skriver: Det ved jeg ikke. Mine forældre har inviteret os hjem og spise
Uha det er også min livret ; gratis mad
Vi skal have laksefileter. Jeg ved ikke helt hvad vi skal spise til endnu.
henh01 skriver: Hejsa Hvad skal I have at spise i aften? Vi skal have cremet hellefisk med ovnbagte grøntsager.. Ungerne og kæresten skal have ris eller pasta til.
Skal ha risengrød
IsabellaCiinea skriver: Skal ha risengrød
Det er lige vejr til risengrød.. mums...
Jeg er dog på kur, så grøden må vente til efteråret, hvor jeg forhåbentlig er færdig med at smide kg
MariaJ skriver: Vi skal have laksefileter. Jeg ved ikke helt hvad vi skal spise til endnu.
MUMS! Jeg er vild med fisk. I fredags fik vi laksefileter, svøbt i parma skinke og med jordbær salat til - det var LÆKKERT
Månsson skriver: Vi nupper frisk pasta og bolognaise det elsker Laura også er det nemt.. Manden er syg så han ska ha suppe
Vi nupper frisk pasta og bolognaise det elsker Laura også er det nemt.. Manden er syg så han ska ha suppe
henh01 skriver: Det er lige vejr til risengrød.. mums... Jeg er dog på kur, så grøden må vente til efteråret, hvor jeg forhåbentlig er færdig med at smide kg
Det er det nemlig... Gråt og trist..
Ahh ja så må det vente
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128