Bange for graviditet

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. juni 2012

Muhmi

Anonym skriver:

Hej der ude 

Jeg står i den situation at jeg lige har fået ny kæreste for 2 mdr siden. Vi havde sex i og omkring d. 25-28 maj hvor jeg så glemte min p-pille d.27 som var nummer 11 altså lige midt i. Nu er problemet at jeg har fået kvalme om ømme bryster. Skal jeg være nervøs for jeg er gravid? Er kun 3+0 idag hvis det er. 

Altså nu er chancen jo meget lille, fordi selvom man glemmer én pille så dækker den jo stadig nogenlunde, den man har taget dagen før... Så længe du bare har taget den efterfølgende aften så burde der ikke være noget problem... Men altså, vent till du skal holde p-pille-pause og så kan du jo prøve at teste hvis din menstruation ikke kommer

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. juni 2012

Zeus

Anonym skriver:

Okay men tog den desværre ikke da jeg først så det aftenen efter da jeg skulle tage den næste. Har prøblemmer med homonerne i p-piller så tog den ikke for ikke at få for meget homon ind i kroppen. 

Hvorfor bruger du p-piller, hvis du alligevel ikke tager dem regelmæssigt, pga hormon indholdet? Så kan du lige så godt lade være, og bruge kondom i stedet.. Eller bruge begge dele

Anmeld

4. juni 2012

Camilla30

Zeus skriver:

Hvorfor bruger du p-piller, hvis du alligevel ikke tager dem regelmæssigt, pga hormon indholdet? Så kan du lige så godt lade være, og bruge kondom i stedet.. Eller bruge begge dele

Sprang du én pille over for ikke at få for meget hormon? Test er eneste vej at finde ud af om du er gravid eller ej

Anmeld

7. juni 2012

Anonym trådstarter

Camilla30 skriver:

Sprang du én pille over for ikke at få for meget hormon? Test er eneste vej at finde ud af om du er gravid eller ej

Ja det gjorde jeg :-)

Anmeld

7. juni 2012

Nolle

Anonym skriver:

Hej der ude 

Jeg står i den situation at jeg lige har fået ny kæreste for 2 mdr siden. Vi havde sex i og omkring d. 25-28 maj hvor jeg så glemte min p-pille d.27 som var nummer 11 altså lige midt i. Nu er problemet at jeg har fået kvalme om ømme bryster. Skal jeg være nervøs for jeg er gravid? Er kun 3+0 idag hvis det er. 

Tag en test - jeg blev gravid på ppiller. 

Anmeld

7. juni 2012

LR85

Se a få taget en graviditets test, så du kan få lidt afklaring på

Anmeld

7. juni 2012

Anonym trådstarter

Nolle skriver:

Tag en test - jeg blev gravid på ppiller. 

Kan ikk teste før i næste uge mandag

Anmeld

7. juni 2012

Nolle

Anonym skriver:

Kan ikk teste før i næste uge mandag

hvis du siger du nok er 3+0 nu , så kan du jo godt tag en test.

Anmeld

7. juni 2012

Frøken J.

Nolle skriver:

hvis du siger du nok er 3+0 nu , så kan du jo godt tag en test.

Arh, det er altså de færreste der kan teste positiv så tidligt. Nogen kan, men mange kan ikke. Så det er ikke en dårlig idé lige at vente en uges tid mere.. 

Anmeld

7. juni 2012

Nolle

Frøken J. skriver:

Arh, det er altså de færreste der kan teste positiv så tidligt. Nogen kan, men mange kan ikke. Så det er ikke en dårlig idé lige at vente en uges tid mere.. 

Test posativ begge gang da jeg var 2 - 3 uger henne. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.