Bange for graviditet

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.451 visninger
22 svar
0 synes godt om
4. juni 2012

Anonym trådstarter

Hej der ude 

Jeg står i den situation at jeg lige har fået ny kæreste for 2 mdr siden. Vi havde sex i og omkring d. 25-28 maj hvor jeg så glemte min p-pille d.27 som var nummer 11 altså lige midt i. Nu er problemet at jeg har fået kvalme om ømme bryster. Skal jeg være nervøs for jeg er gravid? Er kun 3+0 idag hvis det er. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. juni 2012

Anonym trådstarter

20 læste men intet svar?

Anmeld

4. juni 2012

L&V

Anonym skriver:

Hej der ude 

Jeg står i den situation at jeg lige har fået ny kæreste for 2 mdr siden. Vi havde sex i og omkring d. 25-28 maj hvor jeg så glemte min p-pille d.27 som var nummer 11 altså lige midt i. Nu er problemet at jeg har fået kvalme om ømme bryster. Skal jeg være nervøs for jeg er gravid? Er kun 3+0 idag hvis det er. 

Jamen muligheden foreligger jo altid når man glemmer jeg kan ikke sige hvor stor den er men ta en graviditetstest hvis din mens ik kommer eller smut til lægen

Anmeld

4. juni 2012

Isabella_mor

ja vi kan jo ikke sidde her og sige om du er gravid eller ej, vi er jo ikke spåkoner selvom man skulle tro det nogle gange..

det bedste du kan gøre er at tage en test..

mht p piller. hvis du glemmer en p pille men alligevel tager den inden for 24 timer efter du skulle have taget den er chancen ikke så stor for at du er blevet gravid... men tag en test om en uges tid... nu er det måske for tidligt hvis det var at den var positiv at du ikke ville kunne se det...

Anmeld

4. juni 2012

Anonym trådstarter

Okay men tog den desværre ikke da jeg først så det aftenen efter da jeg skulle tage den næste. Har prøblemmer med homonerne i p-piller så tog den ikke for ikke at få for meget homon ind i kroppen. 

Anmeld

4. juni 2012

Julemusen

Hvis du tog den dage efter skulle det ingen betyning have ift beskyttelse når det er nr 11 men grunden til dine symptomer kan være at din homonbalance bliver lidt påvirket af at man glemmer pille. Gjorde det samme i sidste måned og havde det ligesådanne

Anmeld

4. juni 2012

Anonym trådstarter

Kitty-Katten skriver:

Hvis du tog den dage efter skulle det ingen betyning have ift beskyttelse når det er nr 11 men grunden til dine symptomer kan være at din homonbalance bliver lidt påvirket af at man glemmer pille. Gjorde det samme i sidste måned og havde det ligesådanne

Desværre tog jeg den ikke. 

Anmeld

4. juni 2012

marieo

Hvis du tog den næste pille har du jo taget en ny inden for 24 timer og burde være beskyttet

Anmeld

4. juni 2012

Anonym trådstarter

marieo skriver:

Hvis du tog den næste pille har du jo taget en ny inden for 24 timer og burde være beskyttet

Det gjorde jeg, men nu har jeg været indeog læse om mine p-piller og der er mange iNorge. Der er blevet gravide på dem, det er også kun 3 mdr jeg spiser dem. 

Anmeld

4. juni 2012

Aabye

Tag en test.. Det er det eneste der kan give dig svar.. Nogen bliver gravide på p-piller andre gør ikke.. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.