menstruationssmerter og er gravid... HJÆLP

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. juni 2012

Anonym trådstarter

Frøken J:  håber at jeg er lige så heldig som dig tillykke med hende.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. juni 2012

Tanjadamgaard

Anonym skriver:

Hej

Jeg har testet positiv 3 dage i træk, og den er lidt tydeligere hver gang.

Jeg er i dag, dog kun 3+6 uger henne, men tog en test før tid da jeg ikke have det godt.

Jeg har haft kvalme i flere dage, men er stadig sulten, men kan ikke rigtig spise pga. kvalme.

Når jeg bevægere mig kan jeg godt få jag ind i underlivet.

I onsdags have jeg smerter i underlivet som om der skulle komme mens.
og igår og i dag har jeg menstruationssmerter, er så bange for at det hele er ved at gå i sig selv igen, og jeg vil miste og få min menstruation i morgen, som jeg ellers skulle.

Jeg kunne godt tænke mig at høre om der er andre der havde de smereter, men stadig har genført deres gravitet eller er flere uger henne nu ???????

Det er ganske normal med mens-lignende smerter, da din livmoder skal igang med at vokse. Så bare tag det roligt, jeg er sikker på det hele nok skal gå godt 

Anmeld

4. juni 2012

Anonym trådstarter

tanjadamgaard:

tak for de gode ord, håber virkelige. for er lige stoppet med p piller og har en kronisk sygdom i underlivet og min læge sagde der nok gik længe, og så sker det i første forsøg og nu må det ikke gå i vasken.

men er gald for at høre det er helt normal, selvføelelig er jeg også klar over at det kan gå galt, så jeg får ikke en kæmpe skuffelse hvis det sker, men vil da være skuffet, hvem ønsker ikke at det sker i første forsøg.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.