menstruationssmerter og er gravid... HJÆLP

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

39.213 visninger
12 svar
5 synes godt om
4. juni 2012

Anonym trådstarter

Hej

Jeg har testet positiv 3 dage i træk, og den er lidt tydeligere hver gang.

Jeg er i dag, dog kun 3+6 uger henne, men tog en test før tid da jeg ikke have det godt.

Jeg har haft kvalme i flere dage, men er stadig sulten, men kan ikke rigtig spise pga. kvalme.

Når jeg bevægere mig kan jeg godt få jag ind i underlivet.

I onsdags have jeg smerter i underlivet som om der skulle komme mens.
og igår og i dag har jeg menstruationssmerter, er så bange for at det hele er ved at gå i sig selv igen, og jeg vil miste og få min menstruation i morgen, som jeg ellers skulle.

Jeg kunne godt tænke mig at høre om der er andre der havde de smereter, men stadig har genført deres gravitet eller er flere uger henne nu ???????

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. juni 2012

Guldimaven

Jeg har haft mens smerter gennem hele min graviditet, sådan i perioder.. Det er livmoderen der vokser og alt giver sig derinde..

Og jeg, havde altså termin i Onsdags.. Så det er helt normalt det du oplever, vil jeg mene.

Anmeld

4. juni 2012

mortilnoahogmelina

Når man tester før tid er der altid en risiko for en bio kemisk graviditet desværre .

Men udover det vil jeg os sige de såkaldte mens smerter du beskriver kan sagtens være ligmersmerter og det er normalt i første del af graviditetet .
Jeg led selv helt vildt af dem her 2 gang .

Anmeld

4. juni 2012

Anonym trådstarter

håber så meget at det lykkes.

Jep jeg er godt klar over der er større risiko fir bio, når man tester før tid, men jeg ved faktisk ikke hvornår test dagen præcis er, det er bare gæt, er lige stoppet med p-piller og have mens. start d 7 maj aften/nat(en lille blødning i små 3 dage), og så tænkte jeg at det mens normale var en cyklus på 28 dage, og så er det idag jeg skulle have det.

men der jeg tog testen var jeg ikke helt klar over om jeg kunne tag den, og det var for tidlige eller ikke, og så vant man nysgerighed over mig, desværre, for vil ikke råde andre til at teste før tid, da jeg er meget bekymret over om der sker en bio, og nu er det ikke bedre, da jeg ikke har det så godt i dag.

Anmeld

4. juni 2012

gokkelok

Den første test dag, er dagen efter planlagt menstruation. Der er rigtig mange som bliver gravide inden, og mister det, også er det altså bare trist at have vist, at man har været gravid. Så det må du altså ikke gøre.

Hvis det ikke er lykkedes for dig nu, vil jeg råde dig til, at skrive ned hvornår du får menstruation, så du kan finde ud af hvordan din cyklus fungerer. Ikke alle har en cyklus på 28 dage.

Håber virkelig for dig, at det er lykkedes at blive rigtig gravid. Det ville jo bare være rigtig skønt

Held og lykke

Anmeld

4. juni 2012

Anonym trådstarter

det er bare lidt svært at vide hvordan ens cyklus er, når jeg kun har haft mens 1 gange siden p-pille stop. og har været på p piller i flere år, hvor de sidste 3 år, har jeg ikke hold de pause man normal gør, pga. en sygdom. 

vi må se hvad der sker.

Anmeld

4. juni 2012

Anonym trådstarter

i det jeg godt er klar over at der er risiko for at miste, nu jeg ikke er længer henne ind uge 3+6.

Vil jeg gerne vis det er nogle der fortæller om de også have disse mens. smerter, men har fuldført eller have dem i starten men er længer henne i graviteten nu.???

Ved godt det var dumt at tag test før tid, det tager jeg gerne på mig.

Anmeld

4. juni 2012

Lyk

Jeg havde mens lignende smerter i underlivet i starten, jeg husker desværre ikke hvor længe. Jeg havde dem faktisk et stykke tid inden, jeg testede positivt, og det var sådan jeg fik mistanken om, at jeg måske var gravid. Og det var/er jeg, og jeg er idag 20 uger henne

Så det er altså ret normalt med mens lignende smerter i starten, og det behøver ikke være tegn på, at din mens er undervejs!

Håber det giver dig lidt ro i sjælen

Anmeld

4. juni 2012

Anonym trådstarter

ja det er da dejligt at høre de gode historie, nu jeg ved det kan gå galt. tror desværre jeg først ladevær med at være bekymret sidst i denne mdr. men jeg  for at min mens. ikke kommer, men er glad for at høre at man godt kan have de smerter. Det er gået i sig selv igen nu, jeg har bare kvalme som det braver. og det gør ondt når jeg får lavet en hurtig bevægelse.

Anmeld

4. juni 2012

Frøken J.

Anonym skriver:

i det jeg godt er klar over at der er risiko for at miste, nu jeg ikke er længer henne ind uge 3+6.

Vil jeg gerne vis det er nogle der fortæller om de også have disse mens. smerter, men har fuldført eller have dem i starten men er længer henne i graviteten nu.???

Ved godt det var dumt at tag test før tid, det tager jeg gerne på mig.

Jeg havde MEGA mange menssmerter i starten, også op til jeg testede positiv. Var sikker på min mens var på vej, men nej - Det var ligamentsmerter. Mistede ikke - Min 8 måneder gamle spirrevip ligger pt og sover i barnevognen  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.