Vanilla vuggerand + vuggehimmel sælges, brugt ganske lidt.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
3.220 visninger
8 svar
0 synes godt om
26. april 2009

appelgren

Vuggehimmel + vuggerand, Vanilla, Babysam, Lyserød med striber/prinsessemotiver, Super sød serie sælges da vores datter ikke rigtig vil bruge vuggen. Brugt ganske lidt.

Vuggerand, nypris 399,- prisidé 200,-.
Vuggehimmel, nypris 399,- prisidé 200,-.

Prisen i rubrikken er for begge dele.

Vuggen sælges også for ca. 350,-.

Giv et bud hvis prisen er urimelig.

Ved fremsendelse tillægges porto.
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. april 2009

appelgren

Vuggen er solgt.

Vuggerand + vuggehimmel sælges for 400,- Nypris 800,-.

Anmeld

17. juli 2009

appelgren

Slet ingen der synes om denne fantastiske serie?

Giv et bud..

Anmeld

6. maj 2010

appelgren

Så er jeg tilbage på baby.dk :0)

Jeg har stadig denne fantastisk smukke og sød serie til salg..

Anyone?

Anmeld

7. maj 2010

Loa

Super sødt, og jeg er meget interesseret. Men passer sættet til alle vugger? Vi får nemlig en vugge, men jeg aner ikke udseende og størrelse før vi får den hjem......

Anmeld

7. maj 2010

appelgren

Loa skriver:

Super sødt, og jeg er meget interesseret. Men passer sættet til alle vugger? Vi får nemlig en vugge, men jeg aner ikke udseende og størrelse før vi får den hjem......

Hejsa

Ja jeg har fået af vide at det burde passe til almindelige vugger også, så det mener jeg bestemt. Det vi gjorde med vores fletvugge var jo at binde himlen fast rundt om, men det skal jo rigtigt ind i sådan en der normalt sidder på en rigtig vugge :0)

Anmeld

7. maj 2010

Loa

appelgren skriver:

Hejsa

Ja jeg har fået af vide at det burde passe til almindelige vugger også, så det mener jeg bestemt. Det vi gjorde med vores fletvugge var jo at binde himlen fast rundt om, men det skal jo rigtigt ind i sådan en der normalt sidder på en rigtig vugge :0)

Har lige rykket for at vi få vuggen hjem, så jeg kan se om det er sådan en med himmel osv. og om det kan passe i.....

Så vender jeg lige tilbage..... Men er MEGET interesseret, så håber ikke det bliver solgt i mellemtiden.....

Anmeld

7. maj 2010

appelgren

Hej igen

Mener ikke at der normalt er så man kan sætte himmel på vugger/senge, man skal selv købe stativet ved siden af tror jeg. Det er jo bare sådan noget i jern der sættes på vuggen/sengen.

Anmeld

27. maj 2010

appelgren

Hej igen.. Har du fundet ud af noget??

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.