36+3 idag :) Vægt?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. juni 2012

L&V

AnnaKJ skriver:

Hehe det kan jeg godt forstå du blev - tror også jeg ville være nervøs, hvis det var en på 4-5 kg

Ja så er det bare ik en baby mere he he

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. juni 2012

AnnaK89

Månsson skriver:

Ja så er det bare ik en baby mere he he

Nej

Født du før eller efter termin?

Anmeld

4. juni 2012

L&V

AnnaKJ skriver:

Nej

Født du før eller efter termin?

Jeg blev sat igang på termin og fødte 2 dage efter

Anmeld

4. juni 2012

chael

Da jeg var i uge 35 med min mellemste, blev jeg vægt scannet. Og der sagde den også 2500 g. Så det lyder meget normalt

Og fin mave

*C

Anmeld

4. juni 2012

Mor til L&S

AnnaKJ skriver:

Så nåede jeg 36+3 idag - var til JM i onsdags (35+5) hvor baby blev skønnet til 2500 g, synes umiddelbart det lyder af lidt? 

Hvad var jeres skønnet til på det tidspunkt?

Alt så ellers fint ud, symfysemål var på 33 cm og vægten er nu +9,3 kg, så jeg er godt tilfreds

I får lige et billed fra i fredags hvor jeg var 36+0 og et billed af en beskyttende storesøster  

Jeg blev scannet 34+1 hvor lillemanden blev vurderet til 2250.. Jeg er 35+0 i dag og skal til JM i dag

Så sys da det lyder ok...

Anmeld

4. juni 2012

Rikke _ Mor til Ida <3

I uge 34 blev min bebs skønnet til 2544 - så jeg synes det lyder fint

Anmeld

4. juni 2012

Mor til Frederic og Freya

AnnaKJ skriver:

Okay, tak for dit svar

Så håber jeg hun begynder, at tage noget på nu, så hun kan blive stor og stærk

Tror jeg "forventede" lidt det samme som med min datter, hun blev i uge 37+0 scannet til at veje 3276 g, så synes bare det er langt fra baby's vægt.

Uh det med at sammenligne...

jeg gjrode det også nu her med lillepigen - hvor jeg sammenligned vandre journal'erne..

Selv da hun var til 5 ugers undersøgelsen, kigged jeg på hvor stor Frederic var.. Men det har jeg lagt på hylden igen, sådan da - da hun er samme længde men 1 kg lettere.

Anmeld

4. juni 2012

-Sigrid-

AnnaKJ skriver:

Så nåede jeg 36+3 idag - var til JM i onsdags (35+5) hvor baby blev skønnet til 2500 g, synes umiddelbart det lyder af lidt? 

Hvad var jeres skønnet til på det tidspunkt?

Alt så ellers fint ud, symfysemål var på 33 cm og vægten er nu +9,3 kg, så jeg er godt tilfreds

I får lige et billed fra i fredags hvor jeg var 36+0 og et billed af en beskyttende storesøster  

Min blev skønnet til 3700 - og kom ud i 40+4 med en kampvægt på 4500 g 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.