36+3 idag :) Vægt?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. juni 2012

Mor til Frederic og Freya

AnnaKJ skriver:

Så nåede jeg 36+3 idag - var til JM i onsdags (35+5) hvor baby blev skønnet til 2500 g, synes umiddelbart det lyder af lidt? 

Hvad var jeres skønnet til på det tidspunkt?

Alt så ellers fint ud, symfysemål var på 33 cm og vægten er nu +9,3 kg, så jeg er godt tilfreds

I får lige et billed fra i fredags hvor jeg var 36+0 og et billed af en beskyttende storesøster  

Syntes også det nogle fine tal hele vejen igennem..

Den sidste tid i maven bruger de jo tid på at tage på og mener de kan tage meget på de sidste uger...

Her var freya scannet til uge 34+5; 2100 og 38+2; 2900

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. juni 2012

AnnaK89

Mor til Frederic skriver:

Syntes også det nogle fine tal hele vejen igennem..

Den sidste tid i maven bruger de jo tid på at tage på og mener de kan tage meget på de sidste uger...

Her var freya scannet til uge 34+5; 2100 og 38+2; 2900

Okay, tak for dit svar

Så håber jeg hun begynder, at tage noget på nu, så hun kan blive stor og stærk

Tror jeg "forventede" lidt det samme som med min datter, hun blev i uge 37+0 scannet til at veje 3276 g, så synes bare det er langt fra baby's vægt.

Anmeld

4. juni 2012

BabyMama2

AnnaKJ skriver:

Så nåede jeg 36+3 idag - var til JM i onsdags (35+5) hvor baby blev skønnet til 2500 g, synes umiddelbart det lyder af lidt? 

Alt så ellers fint ud, symfysemål var på 33 cm og vægten er nu +9,3 kg, så jeg er godt tilfreds

I får lige et billed fra i fredags hvor jeg var 36+0 og et billed af en beskyttende storesøster  

32+4 blev min pige skønnet til 1740 gr. 

Og i sidste uge 35+3 blev hun skønnet til 2300

Anmeld

4. juni 2012

L&V

AnnaKJ skriver:

Mener Laura var skønnet til 2800-3000 ca også havde jeg et lille symf mål Hvor er det bare et skønt billede af dig og jeres store pige, hun bliver en skøn storesøster

Anmeld

4. juni 2012

AnnaK89

Månsson skriver:

Mener Laura var skønnet til 2800-3000 ca også havde jeg et lille symf mål Hvor er det bare et skønt billede af dig og jeres store pige, hun bliver en skøn storesøster

Hold da op Hvad vejede hun da hun blev født?

Ja hun bliver verdens bedste storesøster 

Anmeld

4. juni 2012

L&V

AnnaKJ skriver:

Hold da op Hvad vejede hun da hun blev født?

Ja hun bliver verdens bedste storesøster 

Heldigvis kun 3668g de troede hun ville enden mellem 4-5 kg fordi hun havde en periode hvor hun bare tog mega meget på men fladede ud de sidste 5ugeres tid Det ses tydeligt

Anmeld

4. juni 2012

Kay

AnnaKJ skriver:

Nemlig og man vil gerne, at det hele skal være perfekt og normalt  

Jeg er så usikker denne gang, men tror det er tankerne om at det ikke bliver det samme som med Lærke, da hun jo er multihandicappet. 

Så føler det egentlig som om jeg skal være mor for første gang 

det kan jeg godt forstå... snakkede med manden her hjemme om at man jo ikke 100% ved hvad man er gået ind til før man står midt i det hele...

Anmeld

4. juni 2012

AnnaK89

Månsson skriver:

Heldigvis kun 3668g de troede hun ville enden mellem 4-5 kg fordi hun havde en periode hvor hun bare tog mega meget på men fladede ud de sidste 5ugeres tid Det ses tydeligt

Okay, ja for hun vejede da godt tidligt  

Her håber jeg bare at baby tager noget mere på her de næste uger, så hun bliver en lille basse

Anmeld

4. juni 2012

L&V

AnnaKJ skriver:

Okay, ja for hun vejede da godt tidligt  

Her håber jeg bare at baby tager noget mere på her de næste uger, så hun bliver en lille basse

Ja var saft susme os nervøs for om det var et bhv barn der kom ud Kan jeg godt forstå men de skyder jo heller ik altid helt rigtigt

Anmeld

4. juni 2012

AnnaK89

Månsson skriver:

Ja var saft susme os nervøs for om det var et bhv barn der kom ud Kan jeg godt forstå men de skyder jo heller ik altid helt rigtigt

Hehe det kan jeg godt forstå du blev - tror også jeg ville være nervøs, hvis det var en på 4-5 kg

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.