Synes min mand er kedelig hvad angår navne!!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. juni 2012

hekran

Jamen, så vælger I da bare nogle af de sorte navne Hvis du har lavet listen, som han skal vælge udfra, så kan han jo kun vælge dem, han kan lide. Hvordan ville listen mon se ud, hvis han lavede den fra start, og du skulle vælge nogle navne derfra?

Det er en smagssag, men der er mange 'specielle' navne der på. Er det det han har det svært ved?

Personligt stemmer jeg for Johanne og Aksel Er mere til de veletablerede navne.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. juni 2012

christina92

Anonym skriver:

Jeg har lavet en lille liste hvor jeg skriver en masse navne på som jeg godt kan li :-)

Når jeg skriver dem på er de blå, hvis min mand kan li dem bliver de sorte og hvis han ikke kan røde.

Vi har i forevejen to børn. En dreng der hedder N.. og en pige der hedder L.... (skriver ikke hele deres navne, der jeg ikke vil kendes).

Jeg er endnu ikke gravid, bare igang med det sjove...

Her er listen, hvad synes i?????

*Sorte navne = navne vi begge kan li

* Røde navne = navne en af os ikke kan li

* Blå navne = navne en af os har skrevet på, men den anden ikke har taget stilling til endnu

Pigenavne:

Pi, Mynthe, Mai, Caia, Vigga, Vera, Vega, Johanne, Mia, Enja, Dina, Aya, Emmy, Merle, Vilja, Filippa, Cajsa, Lotus, Ella, Ravna, Karla, Dina, Elna, Elina, Iben, Irma, Mie, Ragna, Ronja, Thea, Selma, Fenja, Flora, Beate,Mille , Mynthe, Myra,Mira,Nynne , Elva , Stinna, Sigrid , Cajsa, Trine, Margit, Ea, Ava, Iris, Nanna, Hannah, Savanna ,

Drengenavne:

Aksel, Albert, Frede, Anton, Villum, Elias, Bertil, Lauge, Asger, Sigurd, Arne, Gorm, Holger, Carl, Ruben, Tejs, Theis, Magne, Alfred , Viggo, Otto , Tue, Mingus, Alfred , Birk, Elvin , Sverre, Holger, Frei, Frej , Sigurd, Urt, Anker , Loui, Theo, Felix,

Kan godt forstå hvad du mener med at du synes han vælger de "kedelige" navne  Jeg synes er er rigtig rigtig mange fine navne imellem, både af dem i begge kan lide og de andre! Og må sige at din mand er gået med til mange navne som jeg herhjemme ikke engang har kunne få min til at overleve, så måske strækker han sig allerede det han kan, så tror bare jeg ville vælge at fokusere på dem i har til fælles

Anmeld

4. juni 2012

Pigent

Anonym skriver:

Jeg har lavet en lille liste hvor jeg skriver en masse navne på som jeg godt kan li :-)

Når jeg skriver dem på er de blå, hvis min mand kan li dem bliver de sorte og hvis han ikke kan røde.

Vi har i forevejen to børn. En dreng der hedder N.. og en pige der hedder L.... (skriver ikke hele deres navne, der jeg ikke vil kendes).

Jeg er endnu ikke gravid, bare igang med det sjove...

Her er listen, hvad synes i?????

*Sorte navne = navne vi begge kan li

* Røde navne = navne en af os ikke kan li

* Blå navne = navne en af os har skrevet på, men den anden ikke har taget stilling til endnu

Pigenavne:

Pi, Mynthe, Mai, Caia, Vigga, Vera, Vega, Johanne, Mia, Enja, Dina, Aya, Emmy, Merle, Vilja, Filippa, Cajsa, Lotus, Ella, Ravna, Karla, Dina, Elna, Elina, Iben, Irma, Mie, Ragna, Ronja, Thea, Selma, Fenja, Flora, Beate,Mille , Mynthe, Myra,Mira,Nynne , Elva , Stinna, Sigrid , Cajsa, Trine, Margit, Ea, Ava, Iris, Nanna, Hannah, Savanna ,

Drengenavne:

Aksel, Albert, Frede, Anton, Villum, Elias, Bertil, Lauge, Asger, Sigurd, Arne, Gorm, Holger, Carl, Ruben, Tejs, Theis, Magne, Alfred , Viggo, Otto , Tue, Mingus, Alfred , Birk, Elvin , Sverre, Holger, Frei, Frej , Sigurd, Urt, Anker , Loui, Theo, Felix,

Jeg kan godt lide

Mynthe 
Mai (Maj) 
Caia (Kaya)
Vigga
Vera
Vega
Johanne
Mia
Aya
Merle
Filippa
Cajsa
Lotus
Ella
Karla
Elina
Iben
Irma
Mie
Ronja
Thea
Selma
Flora
Mille
Mira
Nynne
Sigrid
Trine
Margit
Ea
Nanna
Hannah

Aksel
Albert
Frede
Anton
Villum
Elias
Bertil
Lauge
Asger
Sigurd
Holger
Carl
Theis
Magne
Alfred
Viggo
Otto
Birk
Frei/Frej
Anker
Loui
Theo
Felix 

Anmeld

4. juni 2012

Troldemommi

Syntes der er mange fine navne iblandt, nu er jeg selv mor til en Johanne og er vild med det navn :-)

Monica

Anmeld

5. juni 2012

Vinker

Anonym skriver:

Det eneste jeg ikke kan finde ud af med Nynne er om det bliver for meget "sang" over navnet når mit første barn hedder Lærke.

Jeg er nemlig helt vild med navnet Vibe, men Lærke og Vibe, to fugle navne... det alligevel for underligt.......

Lærke og Vibe er da totalt sødt  For mig gir det netop mening at det begge er "fugle"!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.