Synes min mand er kedelig hvad angår navne!!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6.359 visninger
14 svar
0 synes godt om
3. juni 2012

Anonym trådstarter

Jeg har lavet en lille liste hvor jeg skriver en masse navne på som jeg godt kan li :-)

Når jeg skriver dem på er de blå, hvis min mand kan li dem bliver de sorte og hvis han ikke kan røde.

Vi har i forevejen to børn. En dreng der hedder N.. og en pige der hedder L.... (skriver ikke hele deres navne, der jeg ikke vil kendes).

Jeg er endnu ikke gravid, bare igang med det sjove...

Her er listen, hvad synes i?????

*Sorte navne = navne vi begge kan li

* Røde navne = navne en af os ikke kan li

* Blå navne = navne en af os har skrevet på, men den anden ikke har taget stilling til endnu

Pigenavne:

Pi, Mynthe, Mai, Caia, Vigga, Vera, Vega, Johanne, Mia, Enja, Dina, Aya, Emmy, Merle, Vilja, Filippa, Cajsa, Lotus, Ella, Ravna, Karla, Dina, Elna, Elina, Iben, Irma, Mie, Ragna, Ronja, Thea, Selma, Fenja, Flora, Beate,Mille , Mynthe, Myra,Mira,Nynne , Elva , Stinna, Sigrid , Cajsa, Trine, Margit, Ea, Ava, Iris, Nanna, Hannah, Savanna ,

Drengenavne:

Aksel, Albert, Frede, Anton, Villum, Elias, Bertil, Lauge, Asger, Sigurd, Arne, Gorm, Holger, Carl, Ruben, Tejs, Theis, Magne, Alfred , Viggo, Otto , Tue, Mingus, Alfred , Birk, Elvin , Sverre, Holger, Frei, Frej , Sigurd, Urt, Anker , Loui, Theo, Felix,

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. juni 2012

Musen5

Må ærligt indrømme at der er ikk rigtig nogle af de navne I begge kan lide som jeg syntes om.

Er helt vild med Vega, Nova og Birk

Er til de lidt mere anderledes navne (Liv, Benjamin, Gabriel Kian og Leah sååååå ) men alt mulig held og lykke med det.

/Mette

Anmeld

3. juni 2012

Anonym trådstarter

Musen5 skriver:

Må ærligt indrømme at der er ikk rigtig nogle af de navne I begge kan lide som jeg syntes om.

Er helt vild med Vega, Nova og Birk

Er til de lidt mere anderledes navne (Liv, Benjamin, Gabriel Kian og Leah sååååå ) men alt mulig held og lykke med det.

/Mette

Der er en ærlig snak :-)

Ved nogle af navnene siger min mand at det ikke er navne..... og de andre er for kedeligt......

Nova er egentlig ret fint!

Tak for dit svar

Anmeld

3. juni 2012

MikeyMike & Mor

Anonym skriver:

Jeg har lavet en lille liste hvor jeg skriver en masse navne på som jeg godt kan li :-)

Når jeg skriver dem på er de blå, hvis min mand kan li dem bliver de sorte og hvis han ikke kan røde.

Vi har i forevejen to børn. En dreng der hedder N.. og en pige der hedder L.... (skriver ikke hele deres navne, der jeg ikke vil kendes).

* Blå navne = navne en af os har skrevet på, men den anden ikke har taget stilling til endnu

Pigenavne:

Pi, Mynthe, Mai, Caia, Vigga, Vera, Vega, Johanne, Mia, Enja, Dina, Aya, Emmy, Merle, Vilja, Filippa, Cajsa, Lotus, Ella, Ravna, Karla, Dina, Elna, Elina, Iben, Irma, Mie, Ragna, Ronja, Thea, Selma, Fenja, Flora, Beate,Mille , Mynthe, Myra,Mira,Nynne , Elva , Stinna, Sigrid , Cajsa, Trine, Margit, Ea, Ava, Iris, Nanna, Hannah, Savanna ,

Drengenavne:

Aksel, Albert, Frede, Anton, Villum, Elias, Bertil, Lauge, Asger, Sigurd, Arne, Gorm, Holger, Carl, Ruben, Tejs, Theis, Magne, Alfred , Viggo, Otto , Tue, Mingus, Alfred , Birk, Elvin , Sverre, Holger, Frei, Frej , Sigurd, Urt, Anker , Loui, Theo, Felix,

Synes nu din mand har en super smag i navne. 

Anmeld

3. juni 2012

merethe

Profilbillede for merethe

Pigenavne:

Drengenavne:

Det er nogle fine navne i har fundet. Jeg kan især godt lide Mie og Johanne. Jeg har selv en lille Mie

Anmeld

4. juni 2012

Anonym trådstarter

Mikes Mamma skriver:

Synes nu din mand har en super smag i navne. 

Haha...

Det synes han jo også....

Anmeld

4. juni 2012

Anonym trådstarter

merethe skriver:

Det er nogle fine navne i har fundet. Jeg kan især godt lide Mie og Johanne. Jeg har selv en lille Mie

Jeg er også ret vild med Johanne! Min mormor hedder det også...

Anmeld

4. juni 2012

Rikke _ Mor til Ida <3

Hvor er det snyd at i begge kan lide Nynne! Ville så gerne have haft min lille pige skulle hedde Nynne

Men ellers synes jeg da han har okay smag i navne

Anmeld

4. juni 2012

Anonym trådstarter

rikkeregnbue skriver:

Hvor er det snyd at i begge kan lide Nynne! Ville så gerne have haft min lille pige skulle hedde Nynne

Men ellers synes jeg da han har okay smag i navne

Det eneste jeg ikke kan finde ud af med Nynne er om det bliver for meget "sang" over navnet når mit første barn hedder Lærke.

Jeg er nemlig helt vild med navnet Vibe, men Lærke og Vibe, to fugle navne... det alligevel for underligt.......

Anmeld

4. juni 2012

Rikke _ Mor til Ida <3

Anonym skriver:

Det eneste jeg ikke kan finde ud af med Nynne er om det bliver for meget "sang" over navnet når mit første barn hedder Lærke.

Jeg er nemlig helt vild med navnet Vibe, men Lærke og Vibe, to fugle navne... det alligevel for underligt.......

Det synes jeg ikke! Lærke og Nynne passer da rigtig godt sammen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.