Jeg har lavet en lille liste hvor jeg skriver en masse navne på som jeg godt kan li :-)
Når jeg skriver dem på er de blå, hvis min mand kan li dem bliver de sorte og hvis han ikke kan røde.
Vi har i forevejen to børn. En dreng der hedder N.. og en pige der hedder L.... (skriver ikke hele deres navne, der jeg ikke vil kendes).
Jeg er endnu ikke gravid, bare igang med det sjove...
Her er listen, hvad synes i?????
*Sorte navne = navne vi begge kan li
* Røde navne = navne en af os ikke kan li
* Blå navne = navne en af os har skrevet på, men den anden ikke har taget stilling til endnu
Pigenavne:
Pi, Mynthe, Mai, Caia, Vigga, Vera, Vega, Johanne, Mia, Enja, Dina, Aya, Emmy, Merle, Vilja, Filippa, Cajsa, Lotus, Ella, Ravna, Karla, Dina, Elna, Elina, Iben, Irma, Mie, Ragna, Ronja, Thea, Selma, Fenja, Flora, Beate,Mille , Mynthe, Myra,Mira,Nynne , Elva , Stinna, Sigrid , Cajsa, Trine, Margit, Ea, Ava, Iris, Nanna, Hannah, Savanna ,
Drengenavne:
Aksel, Albert, Frede, Anton, Villum, Elias, Bertil, Lauge, Asger, Sigurd, Arne, Gorm, Holger, Carl, Ruben, Tejs, Theis, Magne, Alfred , Viggo, Otto , Tue, Mingus, Alfred , Birk, Elvin , Sverre, Holger, Frei, Frej , Sigurd, Urt, Anker , Loui, Theo, Felix,