Kom med de bedste drengenavne du kan!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. juni 2012

Kløver

Anonym skriver:

LJeJegtåvavaromi

Kan faktisk godt gå hen og blive lidt muggen over at det altid er dem der skal bestemme, som i at, det er dem der siger nej til de navne vi siger og når vi endelig kommer med et bud som vi måske bare slynger ud for at få bare et eller andet navn til barnet, ja så er det det navn de godt kan lide... Iiih... Hehe

Jeg synes godt om lianna, leah og linnea men nej nej, lianna minder om vores bil, fair, den havde jeg ikke tænkt(Har en Suzuki liana) leah, hed en han engang gik i klasse med, som åbenbart var dum, og linnea var for mærkeligt, for det havde han aldrig hørt før, men gik så med til Dina

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. juni 2012

Lykke:)

Jeg er vild med navnet Kenni

Anmeld

3. juni 2012

Fenja09

Anonym skriver:

Jeg er vild med August og kæresten var faktisk ikke afvisende da jeg lige spurgte ham Har altid været vild med det navn

Det er også et rigtig fint navn

Anmeld

3. juni 2012

Thalia

Jeg følger lige med her, vi venter os nemlig en baby igen i juli. Vi ved ikke hvad køn, men pigenavne har vi godt styr på, til gengæld aner vi ikke hvad en evt dreng skal hedde.

Jeg er ret vild med Benjamin og Jonathan, men manden kan slet ikke med de navne så de er nedstemt. Jeg har allers forsøgt at smide dem i puljen ved hver graviditet indtil videre

Lige nu summer vi så over Christopher, Alexander, Nicklas, Lucas og Axel.

Eneste krav hos er at navnet skal fungere både på dansk og engelsk da jeg er halvt englænder.

Anmeld

4. juni 2012

MortilElias2010

Elias

Aslan.

Matis.

Malik.

Anmeld

4. juni 2012

Ciss

Maja84 skriver:

Er olander virkelig et godkendt fornavn? Jeg har heddet det som familie mellemnavn, indtil jeg blev gift

Jeg kender et dansk/norsk par, som har en dreng, som hedder det - men det kan jo være, de boede i Norge, da han fik navnet. Det har aldrig faldt mig ind at spørge. Jeg kan bare godt lide navnet....

Anmeld

4. juni 2012

Kløver

Ciss skriver:

HHaHarkliliggekiggkigge

Jeg kender et dansk/norsk par, som har en dreng, som hedder det - men det kan jo være, de boede i Norge, da han fik navnet. Det har aldrig faldt mig ind at spørge. Jeg kan bare godt lide navnet....

Har kigget, og det må man godt. Synes bare ikke. det er et fornavn, men nu har Jeg også heddet det som mellemnavn i 27 år

Anmeld

4. juni 2012

Anonym trådstarter

MortilElias2010 skriver:

Elias

Aslan.

Matis.

Malik.

Aslan 

Anmeld

4. juni 2012

MortilElias2010

Anonym skriver:

Aslan 

Præcis

Anmeld

4. juni 2012

Rikke _ Mor til Ida <3

Frederik og Malthe

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.