Kom med de bedste drengenavne du kan!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. juni 2012

Anonym trådstarter

Fenja09 skriver:

Tillykke med graviditeten

Vi var også meget uenig om drengenavne, fik så en pige, så var problemet løst hehe

Drengenavne: Valdemar, Villads, Ask(e), Bastian, Bertram, Villum, Storm, Viggo, Albert, Alvin, Anton, August, Gustav og Holger.

Det var lige hvad jeg kunne komme på.

/Fenja

Jeg er vild med August og kæresten var faktisk ikke afvisende da jeg lige spurgte ham Har altid været vild med det navn

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. juni 2012

Anonym trådstarter

Maja84 skriver:

Det Er desværre det samme her

Kan faktisk godt gå hen og blive lidt muggen over at det altid er dem der skal bestemme, som i at, det er dem der siger nej til de navne vi siger og når vi endelig kommer med et bud som vi måske bare slynger ud for at få bare et eller andet navn til barnet, ja så er det det navn de godt kan lide... Iiih... Hehe

Anmeld

3. juni 2012

come2

Anonym skriver:

Vi er gravide... Jubiii... 

Og vi har et pigenavn klar i tilfælde af at det bliver en lille prinsesse.

Men, vi er meget ueninge om drengenavn!

Vi har en dreng i forvejen og hans navn var der dengang meget snak om, for, på det område kan vi bare slet ikke blive enige. Vi kan godt lide danske navne, gerne lidt specielle men stadig ikke for specielt.

Så derfor har jeg brug for jeres hjælp piger. Jeg er anonym indtil vi har fortalt familien om graviditeten.

Mine ynglings er:

Elias

Adam

Sylvester

Anmeld

3. juni 2012

Musen5

Mine drenge hedder Benjamin og Gabriel Kian. så jeg er selvfølgelig helt skudt i de navne.

Ellers Birk og Leortan

/Mette

Anmeld

3. juni 2012

felicity

Lasse

Nikolaj

Nikolas

Benjamin

Elliot

William

Sofus

Marc

Mads

Peter

christoffer

Loke

Anmeld

3. juni 2012

Carl-Emil's mor

Carl-Emil

Gustav

August

Theodor

William

Alfed

Anton

Emil

<3

Anmeld

3. juni 2012

Chrizta

Profilbillede for Chrizta

Sejer
Ditlev
Leander
Mark
Kjartan
Dag
Isak
Osvald
Harald
Vidar

Isabell  (Nov. 2009) ��

Elina (Sep. 2012) ��

Adrien (Juni 2020) ��

Anmeld

3. juni 2012

Carl-Emil's mor

Anonym skriver:

Kan faktisk godt gå hen og blive lidt muggen over at det altid er dem der skal bestemme, som i at, det er dem der siger nej til de navne vi siger og når vi endelig kommer med et bud som vi måske bare slynger ud for at få bare et eller andet navn til barnet, ja så er det det navn de godt kan lide... Iiih... Hehe

sig det navn du kan lide nok gange så vender han sig til og pludselig kan han ikke skulle hede andet

Sådan var det her da jeg var sammen med min søns bio far, han HADE Carl men var ok med Emil , så sagde bare Carl-Emil hver gang vi snakkede om det og vupti så kunne han lide det

Anmeld

3. juni 2012

MikeyMike & Mor

Anonym skriver:

Vi er gravide... Jubiii... 

Og vi har et pigenavn klar i tilfælde af at det bliver en lille prinsesse.

Men, vi er meget ueninge om drengenavn!

Vi har en dreng i forvejen og hans navn var der dengang meget snak om, for, på det område kan vi bare slet ikke blive enige. Vi kan godt lide danske navne, gerne lidt specielle men stadig ikke for specielt.

Så derfor har jeg brug for jeres hjælp piger. Jeg er anonym indtil vi har fortalt familien om graviditeten.

Emmett,

Jamie,

Khaled,

Sebastian,

Kenneth,

Sean,

Nick,

Aron,

Rune,

Kevin.

Anmeld

3. juni 2012

maria_wlt

Anonym skriver:

Jeg er vild med August og kæresten var faktisk ikke afvisende da jeg lige spurgte ham Har altid været vild med det navn

Ej hvor spøjst.. Jeg sad lige og trykkede til side 2 for at skrive det eneste drengnavn vi overhovedet har.. Det er August :-) 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.