Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
trunte89 skriver: Wau, kan man se sådan ud efter at ha løbet så meget ??Sejt gået!
Wau, kan man se sådan ud efter at ha løbet så meget ??Sejt gået!
Hehe, billedet er taget ca et kvarter efter jeg var kommet i mål, så havde lige lidt tid til at køle ned
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
StineW79 skriver: Hvor er du for sej! Vh stine
Hvor er du for sej! Vh stine
Tak
merichs skriver: Min tid blev 2:22:33, så som sagt; Ikke nogen fantomtid
Min tid blev 2:22:33, så som sagt; Ikke nogen fantomtid
Det syns jeg er flot Sejt og håber ikke benene er alt for ømme imorgen
merichs skriver: Hehe, billedet er taget ca et kvarter efter jeg var kommet i mål, så havde lige lidt tid til at køle ned
Dot D skriver: ..... Jeg har også løbet lidt i dag, skulle prøve mine nye løbesko... Jeg har ALDRIG kunnet løbe, så det blev vel omkring 7 -800 meter og resten af turen(5-6km) i rask gang, med Sophie ved siden af og Sophus i babyjoggeren. Men det er en start og jeg er da ret stolt, ligesom dig
..... Jeg har også løbet lidt i dag, skulle prøve mine nye løbesko... Jeg har ALDRIG kunnet løbe, så det blev vel omkring 7 -800 meter og resten af turen(5-6km) i rask gang, med Sophie ved siden af og Sophus i babyjoggeren. Men det er en start og jeg er da ret stolt, ligesom dig
Man skal huske at give sig selv et skulderklap, det er vejen frem
kicha skriver: Det syns jeg er flot Sejt og håber ikke benene er alt for ømme imorgen
Tak Jeg kan sikkert ikke gå i morgen Men har heldigvis fri fra job (stående job)
trunte89 skriver: Kun et kvarter?Vildt
Kun et kvarter?Vildt
Ja sådan cirka, fra mål hen og hente min taske og så op på hotellet
merichs skriver: Man skal huske at give sig selv et skulderklap, det er vejen frem
Helt enig Sov rigtigt godt i nat, det tror jeg, kroppen har brug for efter sådan en tur
Dot D skriver: Helt enig Sov rigtigt godt i nat, det tror jeg, kroppen har brug for efter sådan en tur
Tak, det tror jeg også
merichs skriver: Ja sådan cirka, fra mål hen og hente min taske og så op på hotellet
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128