Pral!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.458 visninger
22 svar
0 synes godt om
3. juni 2012

merichs

Er sgu en anelse stolt! Idag har jeg gennemført mit første halvmarathon   Det var godt nok ikke nogen fantomtid, men jeg gennemførte, jeg gjorde det!!!! 

Og så et lille billede af en glad (og en anelse træt) mig som stolt viser min medalje 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. juni 2012

Dot D

Super godt gåe..... nåh nej, LØBET.....

Anmeld

3. juni 2012

merichs

Dot D skriver:

Super godt gåe..... nåh nej, LØBET.....

Hehehe TAK 

Anmeld

3. juni 2012

PernilleogLouis

ej hvor er du sej Havde mit første 10 km fredag aften og var meget stolt - mit mål er også en halvmaraton - må man spørge hvad du løb den på?

Anmeld

3. juni 2012

Sara.

merichs skriver:

Er sgu en anelse stolt! Idag har jeg gennemført mit første halvmarathon   Det var godt nok ikke nogen fantomtid, men jeg gennemførte, jeg gjorde det!!!! 

Og så et lille billede af en glad (og en anelse træt) mig som stolt viser min medalje 

Sejt! :-)

Anmeld

3. juni 2012

trunte89

Wau, kan man se sådan ud efter at ha løbet så meget ??
Sejt gået!

Anmeld

3. juni 2012

StineW79

Profilbillede for StineW79
merichs skriver:

Hvor er du for sej! Vh stine

Anmeld

3. juni 2012

merichs

kicha skriver:

ej hvor er du sej Havde mit første 10 km fredag aften og var meget stolt - mit mål er også en halvmaraton - må man spørge hvad du løb den på?

Min tid blev 2:22:33, så som sagt; Ikke nogen fantomtid 

Anmeld

3. juni 2012

merichs

Sara. skriver:

Sejt! :-)

Tak 

Anmeld

3. juni 2012

Dot D

merichs skriver:

Hehehe TAK 

..... Jeg har også løbet lidt i dag, skulle prøve mine nye løbesko... Jeg har ALDRIG kunnet løbe, så det blev vel omkring        7 -800 meter og resten af turen(5-6km) i rask gang, med Sophie ved siden af og Sophus i babyjoggeren. Men det er en start og jeg er da ret stolt, ligesom dig

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.