Carl-Emil's mor skriver:
du har fandme givet den gas hvor er du bare sej 

at normalt siger man ved normalvægtige tager det 10 uger på 10 km så det at du som har + kg kan løbe over 5 km på under 5 uger det er sejt gået..
opskrift tak 
Jeg har hentet en app der hedder 5K run - den koster 18 kr, og er et løbeprogram man skal følge. Først løber man 1 min og går 1½ min - det gentager man 6 gange, næste gang gør man det 8 gange og så øger man tiden hele tiden. Det er smadder motiverende.
Den siger man skal løbe 2-3 gange om ugen, men jeg har så løbet 5-6 gange om ugen. Men det er kun fordi jeg er så top motiveret lige pt, jeg lytter stadig til min krop og føler jeg nogle skavanker så tager jeg mig selvfølgelig en hviledag 
Sommetider løber jeg om morgenen og træner i centeret om aftenen. Ville også rigtig gerne i gang med at svømme for at aflaste musklerne lidt, men det er som om det er lidt svært at komme afsted.
For at tabe mig drikker/spiser jeg Nupo hver morgen og til alle mellem måltider - alm. sund mad til frokost og aften (medmindre jeg har travlt til frokost så spiser jeg en nupo)
Anmeld