Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Og jeg har tabt mig 5,4 kg - derudover er jeg gået fra at kunne løbe ingenting til at kunne løbe 5,2 km
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
wow hvor er du bare SEJ det er da helt vildt STORT TILLYKKE med de første mange kg ej hvor er det lækkert....
henh01 skriver: Og jeg har tabt mig 5,4 kg - derudover er jeg gået fra at kunne løbe ingenting til at kunne løbe 5,2 km
Flot
B&J skriver: wow hvor er du bare SEJ det er da helt vildt STORT TILLYKKE med de første mange kg ej hvor er det lækkert....
Tusind tak Jeg er også meget stolt
Det er første omgang i denne omgang Har i alt tabt mig 15,4 kg efter jeg har født (host host for 1½ år siden)
sejt stort tillykke.
AalborgPigen skriver: Flot
tusind tak
twinny skriver: sejt stort tillykke.
tusind tak.
Flot!
henh01 skriver: Tusind tak Jeg er også meget stolt Det er første omgang i denne omgang Har i alt tabt mig 15,4 kg efter jeg har født (host host for 1½ år siden)
pyt hvor længe der er gået... men det er da flot du har tabt dig så meget ind til videre hvor meget ønsker du at tabe?
B&J skriver: pyt hvor længe der er gået... men det er da flot du har tabt dig så meget ind til videre hvor meget ønsker du at tabe?
Mit slut mål er -8,6 kg mere - mit delmål hedder 3,6 kg inden midt aug hvor vi skal holde min kærestes 30 års fødselsdag
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128