at tage på, på en sund måde

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

754 visninger
11 svar
0 synes godt om
3. juni 2012

henh01

Hvilke råd ville I give til én der gerne ville og burde tage på, men hvor intet sætter sig?

Min kæreste er skinny og mager, han æder i store mængder dagligt, både sund mad (jeg er på diæt - forestil Jer gerne hvilket syn vi er når vi kommer gående sammen ) og han spiser også ofte junk, chips, peanuts og slik, derudover drikker og spiser han ikke nogle light produkter foruden de han bliver tvunget til gennem min sunde kost ved de fællesmåltider vi spiser sammen herhjemme.

Han har et meget fysisk hårdt arbejde.

Råd, kom glad.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. juni 2012

Muffin_girl

henh01 skriver:

Hvilke råd ville I give til én der gerne ville og burde tage på, men hvor intet sætter sig?

Min kæreste er skinny og mager, han æder i store mængder dagligt, både sund mad (jeg er på diæt - forestil Jer gerne hvilket syn vi er når vi kommer gående sammen ) og han spiser også ofte junk, chips, peanuts og slik, derudover drikker og spiser han ikke nogle light produkter foruden de han bliver tvunget til gennem min sunde kost ved de fællesmåltider vi spiser sammen herhjemme.

Råd, kom glad.

Drik fløde i stedet for mælk  

Anmeld

3. juni 2012

twinny

henh01 skriver:

Råd, kom glad.

Blive gravid.  

Nu har jeg det selv på samme måde, sidder dog på min flade hele dagen.  

Så jeg ved det ikk... Nogle mennesker kan ikke blive tykkere.. Min mand har prøvet at give mig alt mellem himmel og jord, men intet hjalp.

Anmeld

3. juni 2012

henh01

AalborgPigen skriver:

Drik fløde i stedet for mælk  

tror ikke det er så rart for ham...

Anmeld

3. juni 2012

henh01

twinny skriver:

Blive gravid.  

Nu har jeg det selv på samme måde, sidder dog på min flade hele dagen.  

Så jeg ved det ikk... Nogle mennesker kan ikke blive tykkere.. Min mand har prøvet at give mig alt mellem himmel og jord, men intet hjalp.

nu er han jo en mand - hahaha men jeg vil da foreslå ham at bære vores næst og sidste barn.. hahaha

Anmeld

3. juni 2012

Muffin_girl

henh01 skriver:

tror ikke det er så rart for ham...

Nej ved jeg .. Men gjorde min veninde for at tage på ved jeg .: Ellers kan man få protein pulver der hjælper

Anmeld

3. juni 2012

henh01

AalborgPigen skriver:

Nej ved jeg .. Men gjorde min veninde for at tage på ved jeg .: Ellers kan man få protein pulver der hjælper

nå okay det vidste jeg ikke man kunne bruge. Det er jo det jeg bruger for at tabe mig

Anmeld

3. juni 2012

twinny

henh01 skriver:

nu er han jo en mand - hahaha men jeg vil da foreslå ham at bære vores næst og sidste barn.. hahaha

Hahah...

Anmeld

3. juni 2012

Muffin_girl

henh01 skriver:

nå okay det vidste jeg ikke man kunne bruge. Det er jo det jeg bruger for at tabe mig

Det fik min veninde at vide hos lægen i hvert fald  

Anmeld

3. juni 2012

KM78

Styrketræne, spise masser af nødder og mad der giver proteiner?? Ellers ved jeg det ikke. Nogle mennesker har bare meget høj forbrænding.... Gid jeg kunne låne bare halvdelen!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.