Er ved at blive skør..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

730 visninger
8 svar
0 synes godt om
3. juni 2012

mpr

Årrrh er ved at blive skør! Kan simpelthen ikke tyde min kæreste... Efter jeg er holdt op med at snakke om baby hele tiden så er han begyndt at gnubbe mig på maven og snakke om at vi på et tidspunkt skal blive en mere Ihhhhhh altså! Kan ikke finde ud af om han gerne vil snart eller om han bare glæder sig til den planlagte tid næste sommer... Har bare prøvet at holde mund om det så længe og så pirre det mig helt vildt at han sidder og nusser min mave hvergang der er et eller andet med baby i tv eller gravide kvinder i tv, på gaden eller andet

Skal mænd nu til at være dem man ikke kan aflæse?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. juni 2012

mpr

Sker det tit at mænd pludselig ændre mening så snart man holder mund? Eller er min bare forvirret fordi han ikke længere høre mig "plage"

Anmeld

3. juni 2012

come2

Chel1992 skriver:

Sker det tit at mænd pludselig ændre mening så snart man holder mund? Eller er min bare forvirret fordi han ikke længere høre mig "plage"

Det er svært at sige hvad der lige sker.

Jeg snakkede os rigtig meget om det på et tidspunkt, og kæresten fik nok og bakkede ud ( vi var igang med projekt PB)

Efter nogle måneder kom han og sagde han var klar. Tror han fik nok af alt det "baby snak"

Anmeld

3. juni 2012

mpr

come2 skriver:

Det er svært at sige hvad der lige sker.

Jeg snakkede os rigtig meget om det på et tidspunkt, og kæresten fik nok og bakkede ud ( vi var igang med projekt PB)

Efter nogle måneder kom han og sagde han var klar. Tror han fik nok af alt det "baby snak"

Syntes bare det er underligt... Havde lige vænnet mig til tanken om at det først skulle være næste sommer og tænkte egentlig ikke så meget over det for det var jo den udmelding han kom med, siden han er begyndt at nusse mig på maven så er jeg forvirret

Anmeld

4. juni 2012

Miss-86

Chel1992 skriver:

Årrrh er ved at blive skør! Kan simpelthen ikke tyde min kæreste... Efter jeg er holdt op med at snakke om baby hele tiden så er han begyndt at gnubbe mig på maven og snakke om at vi på et tidspunkt skal blive en mere Ihhhhhh altså! Kan ikke finde ud af om han gerne vil snart eller om han bare glæder sig til den planlagte tid næste sommer... Har bare prøvet at holde mund om det så længe og så pirre det mig helt vildt at han sidder og nusser min mave hvergang der er et eller andet med baby i tv eller gravide kvinder i tv, på gaden eller andet

Skal mænd nu til at være dem man ikke kan aflæse?

Ja det er svært, det kan jeg godt se.

Men hvis han fortsætter, kan du jo spørge ham, sådan lidt indirekte

Anmeld

4. juni 2012

mpr

Miss-L86 skriver:

Ja det er svært, det kan jeg godt se.

Men hvis han fortsætter, kan du jo spørge ham, sådan lidt indirekte

hvordan inddirekte? har prøvet men så lyder jeg til at prøve at presse på ._.

Anmeld

4. juni 2012

Miss-86

Chel1992 skriver:

hvordan inddirekte? har prøvet men så lyder jeg til at prøve at presse på ._.

Ja det er svært, men hvis han nusser dig på maven og siger at I på et tidspunkt skal blive en mere, så spørg : hvornår synes du da vi skal det skat?

Anmeld

4. juni 2012

mpr

Miss-L86 skriver:

Ja det er svært, men hvis han nusser dig på maven og siger at I på et tidspunkt skal blive en mere, så spørg : hvornår synes du da vi skal det skat?

hmm det er svært for han har jo egentlig givet udmelding om det til at være næste sommer :O

tror bare jeg vil have svært ved at gå et år hvor han gnubber mig på maven og snakker baby ^^'

Anmeld

4. juni 2012

Miss-86

Chel1992 skriver:

hmm det er svært for han har jo egentlig givet udmelding om det til at være næste sommer :O

tror bare jeg vil have svært ved at gå et år hvor han gnubber mig på maven og snakker baby ^^'

Ja det ved jeg godt, men jeg ved heller ikke lige hvordan indirekte man kan spørge, det er svært det kan jeg godt se. Men måske du kommer på noget.

Kan godt se, det er svært, hvis han skal blive ved med at gnubbe dig på din mave, når du er så skruk..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.