Barselsgave til far:-)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. juni 2012

Team Putte

M&R skriver:

He he er ikke engang sikker på at jeg får blomster:-) men det er os mig lige gyldigt:-) tænkte bare at han os godt ku bruge en lille ting når det tit drejer sig om om og baby:-):-)

Synes nøgleringen lyder som en rigtig sød idé

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. juni 2012

M&R

Team Putte skriver:

Synes nøgleringen lyder som en rigtig sød idé

De er sku så svære at finde på gaver til de mænd:-)

Anmeld

3. juni 2012

Team Putte

M&R skriver:

De er sku så svære at finde på gaver til de mænd:-)

Jah

Jeg har planlagt lidt fars dags hygge på tirsdag, selvom lillefisen ik er kommet til verden endnu Han får nogle stenhoveder til haven han har snakket om det sidste år og så får han et par special øl

Til aften laver jeg så mandemad med en stor rød bøf til ham

Anmeld

3. juni 2012

M&R

Team Putte skriver:

Jah

Jeg har planlagt lidt fars dags hygge på tirsdag, selvom lillefisen ik er kommet til verden endnu Han får nogle stenhoveder til haven han har snakket om det sidste år og så får han et par special øl

Til aften laver jeg så mandemad med en stor rød bøf til ham

Se det var faktisk en rigtig go ide:-) arghhh så er du os en lille gave fe:-) he he men nok smart med farsdags gave for stenene er nok ik lige det fedeste at skulle pakke i tasken til sygehuset;-) he he

Anmeld

3. juni 2012

Team Putte

M&R skriver:

Se det var faktisk en rigtig go ide:-) arghhh så er du os en lille gave fe:-) he he men nok smart med farsdags gave for stenene er nok ik lige det fedeste at skulle pakke i tasken til sygehuset;-) he he

Heller ik nemt med bøffen og sygehuset

Synes faktisk det virker af meget lidt at give.. Det er ik store ting eller noget, men ved det falder i fantastisk god jord hos min mand

Anmeld

3. juni 2012

M&R

Team Putte skriver:

Heller ik nemt med bøffen og sygehuset

Synes faktisk det virker af meget lidt at give.. Det er ik store ting eller noget, men ved det falder i fantastisk god jord hos min mand

Ja bøffen er nok heller ik så go:-)

Og det er jo det der er aller vigtigst bare han bliver glad så er der en mening med det hele:-)

Anmeld

3. juni 2012

Team Putte

M&R skriver:

Ja bøffen er nok heller ik så go:-)

Og det er jo det der er aller vigtigst bare han bliver glad så er der en mening med det hele:-)

Præcis

Ville oz have købt en pakke micro-popcorn med chili men dem købte han selv i dag  De havde ellers passet godt sammen med de øl

Anmeld

4. juni 2012

M&R

Team Putte skriver:

Præcis

Ville oz have købt en pakke micro-popcorn med chili men dem købte han selv i dag  De havde ellers passet godt sammen med de øl

Kan man få det... det skal jeg sku prøve:-)

Anmeld

4. juni 2012

lio

Jeg har købt kort til ham en pakke med 12 stk. (så er der 1 til hver måned i et år) i hvert kort står der at vi skal noget eller han får noget som..

1. på kæreste-skovtur
  2. i bio - han vælger film
  3. jeg gør rent han vælger bil eller lejlighed (vi har så ikk bil så den siger sig selv)
  4. ect.

men sådan så han hver måned får en oplevelse/hyggestund eller tjeneste af/med mig og tanken bag er for at holde liv i kæresteforholdet hver måned i hele babys første år.

Anmeld

4. juni 2012

lio

Laijona Äiti skriver:

Jeg har købt kort til ham en pakke med 12 stk. (så er der 1 til hver måned i et år) i hvert kort står der at vi skal noget eller han får noget som..

1. på kæreste-skovtur
  2. i bio - han vælger film
  3. jeg gør rent han vælger bil eller lejlighed (vi har så ikk bil så den siger sig selv)
  4. ect.

men sådan så han hver måned får en oplevelse/hyggestund eller tjeneste af/med mig og tanken bag er for at holde liv i kæresteforholdet hver måned i hele babys første år.

Har også købt en "Sash" ved ikke hvad det er på dansk men hvor der står verdens bedste far, har tænkt han skal have den inden der kommer besøg så han rigtig kan se stolt ud når div. familie og venner kommer.  (vi har fhv. lang tid på barselsgangen så vi har masser af tid hvis alt er vel)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.